Vis jeres lækre vogne frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Vidunderligeunger

EMMALJUNGA big star supreme, uniQ steel - creme leatherette  

men det vidste du jo godt

I loooove it <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi valgte så barnevogn fra og købte emmaljunga cerox 360' og voksi posen.

Som altan barnevogn har vi en ældgammel odder som nok er over 20 år gammel. Men den er lækker, har ikke de dumme runde ovale hjørner som de nye har. Og så er den bred tilmed...

1. altan barnevogn - men overvejer stærkt at få sat den i stand til evt den næste...

2. taget i år i marts/ april

3. frederic få dage gammel i hans vogn.

Anmeld

13. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Mor til Frederic skriver:

Vi valgte så barnevogn fra og købte emmaljunga cerox 360' og voksi posen.

Som altan barnevogn har vi en ældgammel odder som nok er over 20 år gammel. Men den er lækker, har ikke de dumme runde ovale hjørner som de nye har. Og så er den bred tilmed...

1. altan barnevogn - men overvejer stærkt at få sat den i stand til evt den næste...

2. taget i år i marts/ april

3. frederic få dage gammel i hans vogn.

Min oddervogn er 20 år, men er fra årgang 89 da jeg er født først i april'90 men min mor havde termin i marts'90... Super gode og 'firkantet'vogne dengang. Der er altså lidt bedre plads

Anmeld

13. juni 2010

Risen

BlyViol skriver:

EMMALJUNGA big star supreme, uniQ steel - creme leatherette  

men det vidste du jo godt

I loooove it <3

ELSKER den ! 

Anmeld

13. juni 2010

LouiseVous skriver:

Min oddervogn er 20 år, men er fra årgang 89 da jeg er født først i april'90 men min mor havde termin i marts'90... Super gode og 'firkantet'vogne dengang. Der er altså lidt bedre plads

Min mor købte den brugt da hun fik min lillebror og han er 18 idag...

Den er altså herli. Den passer kanon til vores voksi pose, da den jo så lækker stor...

Anmeld

13. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Min mor købte den brugt da hun fik min lillebror og han er 18 idag...

Den er altså herli. Den passer kanon til vores voksi pose, da den jo så lækker stor...

Det er bare så lækkert Bruger ikk selv voksi pose, men har passet børn hvor de blev brugt, og det er altså ikk helt sjovt at skal stå og proppe det hele sammen for at det kan nå at være deri det hele..

Anmeld

13. juni 2010

LouiseVous skriver:

Det er bare så lækkert Bruger ikk selv voksi pose, men har passet børn hvor de blev brugt, og det er altså ikk helt sjovt at skal stå og proppe det hele sammen for at det kan nå at være deri det hele..

helt enig.

Min svigerinde har den helt nye odder på deres letvægts stel, ih hendes var en mandag's vogn. Tror hun havde stellet til rep 7 gange og fik helt nyt 2 gange.

Plus at den jo er ovale i enderne og inderstoffet bliver træt i velcro og falder ned med tiden. Hendes kanter kunne efter få vask ikke nå velcro'en ordenligt og gaber flere steder.

Det er lidt over de gamle vogne...

Anmeld

13. juni 2010

MetteMTH

Her er min lækre vogn

Anmeld

13. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

helt enig.

Min svigerinde har den helt nye odder på deres letvægts stel, ih hendes var en mandag's vogn. Tror hun havde stellet til rep 7 gange og fik helt nyt 2 gange.

Plus at den jo er ovale i enderne og inderstoffet bliver træt i velcro og falder ned med tiden. Hendes kanter kunne efter få vask ikke nå velcro'en ordenligt og gaber flere steder.

Det er lidt over de gamle vogne...

Hvor er det typisk. Men må indrømme jeg stadig anbefaler oddervogn til alle dem der går og venter barn og snakker om hva vogn de skal have. Odder er og bliver det bedste, men desværre er de ældre modeller klart det bedste.

Den eneste klage jeg har, er at med de hjul kan vi ikke købe nye til, eller skifte dem over til lufthjul:s

Anmeld

13. juni 2010

Cecilie1988

Her er vores kombivogn som vi skal bruge de første par måneder, når baby er kommet:-)

Og derefter får vi en ny emmaljunga af min mor, men vi venter lige på at den nye model kommer i slutningen af oktober

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.