Vis jeres lækre vogne frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

L-Mortil3

Mathildesmor skriver:

Tak! Det synes vi bestemt også at den er, hehe

Liams barnevogn ser også ud til at være en rigtig god og stabil vogn, der kan klare lidt af hvert - her tænker jeg på selve stellet og hjulene

"En gammel sag" - sig mig er lillemanden ikke kun et halvt års tid?

Hehe jo han er jo ikke ældre Den LIGNER bare en gammel sag i forhold til sådan en top moderne en haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

LouiseVous skriver:

Den er ikke mere stiv end de nye der kommer frem. Det eneste der måske er ret træls er at det ikke er luft hjul der er på. Men det er vidst mere mit behov. De er jo begyndt at lave faste hjul igen til vognene. Ellers kræver det vel bare en go' madras. Astrid tager i hvert fald med lethed 3 timer strej i den, også selvom den køres med

Selvfølgelig! Er god og blød madra kan gøre en stor forskel

Har Astrid sovet i den siden hun blev født og til nu?

Jeg går og tænker lidt, at jeg vil vænne lillesøster til at sove i den fra starten. Det gjorde jeg ikke med Mathilde - vi boede i lejlighed på daværende tidspunkt, og synes det var så bøvlet at slæbe den op og ned fra 2.sal. Men da vi nu bor i hus, synes jeg det er oplagt.

Anmeld

13. juni 2010

Line&Liam skriver:

Hehe jo han er jo ikke ældre Den LIGNER bare en gammel sag i forhold til sådan en top moderne en haha

Hahahaha, nå på dén måde - Line altså, som du kan sige det

Jamen vi er bare også top moderne herhjemme, hahaha. Ej, det var bare DEN vogn vi ville have - koste hvad det villle, så måtte vi spare et andet sted. Sådan er det jo - man kan jo ikke både blæse og have mel i munden på samme tid, som man siger

Anmeld

13. juni 2010

L-Mortil3

Mathildesmor skriver:

Hahahaha, nå på dén måde - Line altså, som du kan sige det

Jamen vi er bare også top moderne herhjemme, hahaha. Ej, det var bare DEN vogn vi ville have - koste hvad det villle, så måtte vi spare et andet sted. Sådan er det jo - man kan jo ikke både blæse og have mel i munden på samme tid, som man siger

Det er jo det, og du skal se Frederikke har sikkert ikke noget imod i har stoppet madrassen med halm, så der kunne blive råd til en flot vogn til mor

Hehehe

Anmeld

13. juni 2010

Line&Liam skriver:

Det er jo det, og du skal se Frederikke har sikkert ikke noget imod i har stoppet madrassen med halm, så der kunne blive råd til en flot vogn til mor

Hehehe

Hahahaha, nej lige præcis.... Om hun så skulle ligge i den uden madras, så skulle det bare være den vogn!

Anmeld

13. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Mathildesmor skriver:

Selvfølgelig! Er god og blød madra kan gøre en stor forskel

Har Astrid sovet i den siden hun blev født og til nu?

Jeg går og tænker lidt, at jeg vil vænne lillesøster til at sove i den fra starten. Det gjorde jeg ikke med Mathilde - vi boede i lejlighed på daværende tidspunkt, og synes det var så bøvlet at slæbe den op og ned fra 2.sal. Men da vi nu bor i hus, synes jeg det er oplagt.

Ja, eller altså hun startede jo med lift. Og liften stod både i klapvognen og barnevognen alt efter om vi var hjemme eller i byen. Min bil er ikke så stor, så hvis jeg ska ha barnevogn med kræver det Astrid sidder på forsædet (Det gør hun altid) men da hun var i lift størrelse lå hun med liftnet når vi kørte langt, derfor havde jeg kun klapvogn med rundt.
Men ja, havde fra start bestemt at hun skulle vendes til at sove i sin vogn og uden at hun skulle trilles i søvn,. Det har hun lært, faktisk så godt at når vi så endelig er på tur og går, nægter hun at sove, jo mindre hun er træt nok

Anmeld

13. juni 2010

LouiseVous skriver:

Ja, eller altså hun startede jo med lift. Og liften stod både i klapvognen og barnevognen alt efter om vi var hjemme eller i byen. Min bil er ikke så stor, så hvis jeg ska ha barnevogn med kræver det Astrid sidder på forsædet (Det gør hun altid) men da hun var i lift størrelse lå hun med liftnet når vi kørte langt, derfor havde jeg kun klapvogn med rundt.
Men ja, havde fra start bestemt at hun skulle vendes til at sove i sin vogn og uden at hun skulle trilles i søvn,. Det har hun lært, faktisk så godt at når vi så endelig er på tur og går, nægter hun at sove, jo mindre hun er træt nok

Det er da bare super!

Hun klager heller ikke over at skulle sove i barnevognen, nu hvor hun er blevet større?

Anmeld

13. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Kun hvis hun ikke selv er enig i hun er træt. Det er oftest hvis hun bliver puttet for sent. Altså så hun er overtræt.

Anmeld

13. juni 2010

NoName

Her er et billede fra nettet, da jeg først får vognen hjem når jeg har født...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2010

morethanperfect

Her er min vogn .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.