Vis jeres lækre vogne frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Valle81 skriver:

Det er jo noget af en smækker lækker vogn i har fået Jer hjem der:0)

Min har du jo set:0) Men skkulle du have glemt hvordan den ser ud, så er der lige en lille reminder:0)

Den har bare SÅ meget sjæl (som min kære moder ville have udtalt, haha). Ej, det er en super skøn barnevogn, såå fin - og ja, jeg har jo set den irl, men der er den mindst ligeså fin!

Den røde er godt nok også rigtig sød.... Selvom jeg nok mest i bund og grund er til de nyere vogne, såsom den vi selv har købt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Tjuhl skriver:

vi skal have denne her: Emmaljunga big star supreme fra 2007, som jeg regner med at købe af Tina fra navlestrengen til august eller deromkring - baby kommer jo først til oktober men hold kæft hvor jeg har hadet at kigge på barnevogne

Det er også en god og solid barnevogn ligesom Odders

Hvorfor i alverden har du hadet at kigge på barnevogne?

Jeg tror selv, at jeg har luret siden jeg fandt ud af at jeg var gravid i uge 3-4 stykker..... og må indrømme jeg har elsket det. Har ofte stået og fantaseret mig langt langt væk når jeg har stået i babysam og kigget vogne løbende

Anmeld

13. juni 2010

oo

Mathildesmor skriver:

Det er også en god og solid barnevogn ligesom Odders

Hvorfor i alverden har du hadet at kigge på barnevogne?

Jeg tror selv, at jeg har luret siden jeg fandt ud af at jeg var gravid i uge 3-4 stykker..... og må indrømme jeg har elsket det. Har ofte stået og fantaseret mig langt langt væk når jeg har stået i babysam og kigget vogne løbende

jeg ved det ikke...jeg har bare syntes det var så enormt kedeligt, og alle vognene var grimme og dumme og kedelige. det er så også den eneste ting jeg virkelig har haft svært ved at skulle tage stilling til, alt det andet glider meget lettere ned

Anmeld

13. juni 2010

Tjuhl skriver:

jeg ved det ikke...jeg har bare syntes det var så enormt kedeligt, og alle vognene var grimme og dumme og kedelige. det er så også den eneste ting jeg virkelig har haft svært ved at skulle tage stilling til, alt det andet glider meget lettere ned

Nu fristes jeg jo til at sige, at du er mærkelig - men det er ene og alene baseret på det grundlag, at du har haft det helt modsat mig. Jeg begriber jo slet ikke hvordan man kan synes den salgs er kedeligt, hehe

Men det er altid noget, at der findes andre baby-relaterede ting du sluger råt

Anmeld

13. juni 2010

oo

Mathildesmor skriver:

Nu fristes jeg jo til at sige, at du er mærkelig - men det er ene og alene baseret på det grundlag, at du har haft det helt modsat mig. Jeg begriber jo slet ikke hvordan man kan synes den salgs er kedeligt, hehe

Men det er altid noget, at der findes andre baby-relaterede ting du sluger råt

haha, det er ikke første gang jeg har fået det mærkat klasket i fjæset

jaaaa, der er massere jeg æder råt! jeg ved ikk hvorfor de barnevogne har føltes som dødens pølse.

Anmeld

14. juni 2010

KarinaIda

vi fik denne her i lørdags. Emmaljunga big star supreme med silvercheck look og på det gamle stel.. altså med lufthjul osv.. Vi havde egentlig først fået den på det nye stel, men det stel blev der ved med og være fejler på, så til sidst sagde vi at vi bare ville have det gamle stel med lufthjul så det gav butikken os til sidst(så derfor jeg skrev vi først har fået den i lørdags, fo der fik vi endelig et stel der duer) Men vi var nok bare nogen af de uheldige med det nye stel... desværre...
førhen havde vi en basson, men den er simpelthen for tung til mig da jeg har problemer med ryggen!! så derfor valgte vi og skulle have ny, selvom vores datter er 2 år lige om lidt... Men min ryg skulle ikke ødelægges mere end den allerede er!

Billedet var bare et jeg fandt for og vise farven på den!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juni 2010

KarinaIda

KarinaIda skriver:

vi fik denne her i lørdags. Emmaljunga big star supreme med silvercheck look og på det gamle stel.. altså med lufthjul osv.. Vi havde egentlig først fået den på det nye stel, men det stel blev der ved med og være fejler på, så til sidst sagde vi at vi bare ville have det gamle stel med lufthjul så det gav butikken os til sidst(så derfor jeg skrev vi først har fået den i lørdags, fo der fik vi endelig et stel der duer) Men vi var nok bare nogen af de uheldige med det nye stel... desværre...
førhen havde vi en basson, men den er simpelthen for tung til mig da jeg har problemer med ryggen!! så derfor valgte vi og skulle have ny, selvom vores datter er 2 år lige om lidt... Men min ryg skulle ikke ødelægges mere end den allerede er!

Billedet var bare et jeg fandt for og vise farven på den!

ved godt det er en combimodel på billedet

Anmeld

14. juni 2010

Lou

Mathildesmor skriver:

Så kom dagen hvor vi kunne hentede vores længe ventede barnevogn + autostol hjem til lillesøster!!

Hold da op hvor glæder jeg mig bare til at komme ud og trille nogle lange ture med hende i den, meen nu er der jo heller ikke længe til igen - 14 dage! 

Vis jeres lækre vogne frem - er nysgerrig efter at se hvilken vogn I har valgt til jeres guldklumper

Den er SÅ flot!! Jeg er ikke engang gravid endnu,  men jeg har også savlet over den der.. hihi... Tillykke med den... håber i bliver rigtig glade for den!!!!!  Kh Lou

Anmeld

14. juni 2010

sarahb

BlyViol skriver:

EMMALJUNGA big star supreme, uniQ steel - creme leatherette  

men det vidste du jo godt

I loooove it <3

denne her har vi også. Og har været sååå glade for den, og vi bruger den også til næste.
Og så er den sååå nem at holde til trods for den er creme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.