Vis jeres lækre vogne frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Mette88 skriver:

Okaiiiee.. slap da lige af! Hvem siger at jeg snakker om din veninde?!?

Undskyld men jeg er da virkelig ligeglad med om de har en stor bil.. osv.. Der er bare nogle der er uheldige med det de køber, længere er den ikke.

Blot fordi du fik det til at lyde som om at 'nogle' ikke bahandler deres vogn ordenligt. Og at det ligesom var derfor at hendes gik istykker konstant.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

MetteMTH

Mor til Frederic skriver:

Blot fordi du fik det til at lyde som om at 'nogle' ikke bahandler deres vogn ordenligt. Og at det ligesom var derfor at hendes gik istykker konstant.

Jeg hentydet ikke til din veninde

Men hvilket vogn har du da selv?

Anmeld

13. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Mette88 skriver:

Jeg hentydet ikke til din veninde

Men hvilket vogn har du da selv?

Har heldigvis en 20 år gammel odder vogn med firkantet kasse - så har slet ikke de 'nye' problemer med ovale hjørner og velrco - som altan vogn.

Ellers har vi en emmaljunga cerox 360' og voksi pose. Som han allerede sov i inden vi tog hjem fra syghus. Også brugt den under hans indlæggelser.

Anmeld

13. juni 2010

Tanja84

Mette88 skriver:

Her er min lækre vogn

Elsker den.

Manden har jeg har valgt samme model, blot med den blå/turkise stribe også alu stel.

Glæder mig til vi den får den og den lille hjem

Anmeld

13. juni 2010

MetteMTH

Tanja84 skriver:

Elsker den.

Manden har jeg har valgt samme model, blot med den blå/turkise stribe også alu stel.

Glæder mig til vi den får den og den lille hjem

Glæder mig også vildt MEGET til vi får den hjem

Anmeld

13. juni 2010

Louisemor

morethanperfect skriver:

Her er min vogn .. 

Sådan en har jeg også. (Samme barnevogn og lift) Vi købte den brugt da vi fik vores søn i år 2006. Dejlig vogn. Har ikke nogen billeder af den.

Til min datter fra 2007 købte vi en brugt Odder fra 1994 eller 1995. Uden lift og tilhøre. (Man kunne ikke se den var brugt) Har ikke nogen billeder.

Da min søn og datter ikke bruger barnevogn mere, har min datter fra 2009 i det første stykke tid brugt Silver vognen, fordi der er lift til. Nu er hun kommet over i Odder vognen og den lille ny får Silver vognen.

Nu kigger vi på tvillingeklap/kombi vogn. (:

Anmeld

13. juni 2010

anjada

morethanperfect skriver:

Her er min vogn .. 

Suk, nu sidder jeg her og bliver helt misundelig

Din barnevogn er fuldstændig magen til den jeg havde til Frederik som i dag er 10 år, det var bare VOGNEN, men jeg solgte den desværre for ca. 4 år siden, da jeg ikke troede at jeg nogensinde skulle blive gravid igen.

Den er bare så flot din baby kommer til at ligge godt...

Anmeld

13. juni 2010

Valle81

Mathildesmor skriver:

Så kom dagen hvor vi kunne hentede vores længe ventede barnevogn + autostol hjem til lillesøster!!

Hold da op hvor glæder jeg mig bare til at komme ud og trille nogle lange ture med hende i den, meen nu er der jo heller ikke længe til igen - 14 dage! 

Vis jeres lækre vogne frem - er nysgerrig efter at se hvilken vogn I har valgt til jeres guldklumper

Det er jo noget af en smækker lækker vogn i har fået Jer hjem der:0)

Min har du jo set:0) Men skkulle du have glemt hvordan den ser ud, så er der lige en lille reminder:0)

Anmeld

13. juni 2010

Valle81

Mathildesmor skriver:

Så kom dagen hvor vi kunne hentede vores længe ventede barnevogn + autostol hjem til lillesøster!!

Hold da op hvor glæder jeg mig bare til at komme ud og trille nogle lange ture med hende i den, meen nu er der jo heller ikke længe til igen - 14 dage! 

Vis jeres lækre vogne frem - er nysgerrig efter at se hvilken vogn I har valgt til jeres guldklumper

Og denne skønne bordaux vogn ( farven snyder på billede - den er helt dyb bordaux) lå Asta i:0)

Den står nu på loftet hos min mor og far og venter på at der kommer en pige næste gang:0)

Anmeld

13. juni 2010

oo

vi skal have denne her: Emmaljunga big star supreme fra 2007, som jeg regner med at købe af Tina fra navlestrengen til august eller deromkring - baby kommer jo først til oktober men hold kæft hvor jeg har hadet at kigge på barnevogne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.