Vis jeres lækre vogne frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.687 visninger
68 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Så kom dagen hvor vi kunne hentede vores længe ventede barnevogn + autostol hjem til lillesøster!!

Hold da op hvor glæder jeg mig bare til at komme ud og trille nogle lange ture med hende i den, meen nu er der jo heller ikke længe til igen - 14 dage! 

Vis jeres lækre vogne frem - er nysgerrig efter at se hvilken vogn I har valgt til jeres guldklumper

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

L-Mortil3

Hvor ER den bare lækker!!!

Der ER nu intet der siger NU ER DET SNART som at få sit lækre udstyr hjem

Liams er jo efterhånden en gammel sag, men både han og jeg ELSKER den!!

Anmeld

13. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Her er Astrid's køretøjer Klapvognen som altid er med i bilen og barnevognen jeg selv har lagt i som lille

Anmeld

13. juni 2010

Line&Liam skriver:

Tak! Det synes vi bestemt også at den er, hehe

Liams barnevogn ser også ud til at være en rigtig god og stabil vogn, der kan klare lidt af hvert - her tænker jeg på selve stellet og hjulene

"En gammel sag" - sig mig er lillemanden ikke kun et halvt års tid?

Anmeld

13. juni 2010

Line&Liam skriver:

Skønt billede det nederste!!! Han er bare så kær!

Anmeld

13. juni 2010

LouiseVous skriver:

Her er Astrid's køretøjer Klapvognen som altid er med i bilen og barnevognen jeg selv har lagt i som lille

Sikke da en fin barnevogn - synes personligt også godt om den rent udseendemæssigt, men er den ikke er "hård" én for, en lille størrelse at ligge i? Hjulene er jo ret hårde i det, og stellet meget stift

Anmeld

13. juni 2010

misslea

vi har liiiige bestilt vores barnevogn i torsdags.... meeeen den blir først hentet af mine forældre når vi ringer fra hospitalet, og vores lille pige har set dagens lyd for første gang... men her er da et billede

Vi har valgt en Emmaljunga Big Star Surprime UniQ Black!!

Og jaaaah vi GLÆDER os også til at trille rundt med vores lille skønne pige i den!!

Anmeld

13. juni 2010

misslea skriver:

vi har liiiige bestilt vores barnevogn i torsdags.... meeeen den blir først hentet af mine forældre når vi ringer fra hospitalet, og vores lille pige har set dagens lyd for første gang... men her er da et billede

Vi har valgt en Emmaljunga Big Star Surprime UniQ Black!!

Og jaaaah vi GLÆDER os også til at trille rundt med vores lille skønne pige i den!!

Det er også en fin barnevogn I har valgt

Er du lidt overtroisk - hehehe?

Anmeld

13. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Mathildesmor skriver:

Sikke da en fin barnevogn - synes personligt også godt om den rent udseendemæssigt, men er den ikke er "hård" én for, en lille størrelse at ligge i? Hjulene er jo ret hårde i det, og stellet meget stift

Den er ikke mere stiv end de nye der kommer frem. Det eneste der måske er ret træls er at det ikke er luft hjul der er på. Men det er vidst mere mit behov. De er jo begyndt at lave faste hjul igen til vognene. Ellers kræver det vel bare en go' madras. Astrid tager i hvert fald med lethed 3 timer strej i den, også selvom den køres med

Anmeld

13. juni 2010

misslea

Mathildesmor skriver:

Det er også en fin barnevogn I har valgt

Er du lidt overtroisk - hehehe?

heheh... ja det må jeg jo nok indrømme, at jeg er en aaaanelse

Men altså... det er mine forældre der har/køber barnevognen til os, og de vil meget gerne hente den og gøre den klar til os mens vi er på hospitalet!!! Min mor syer sengetøj osv, og vil gerne overraske med, hvor fiiint det hele blir!! Så mine forældre sætter barnevognen hjem til os, og kommer ud på hospitalet med lift, dyne, sengetøj og alt det der....

Måske lidt skørt... men også meget hyggeligt... heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.