Har brug for et råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Orkide86

Tanja78 skriver:

Skriv hvordan det går.. Du har vores støtte herinde fra

tak jeg skriver her inde imorgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

christina2412

åh mirjam, hvor gør det mig altså ondt, at læse

jeg syntes også som de andre, at du skal snakke med ham.

der er bare ikke noget, at gøre ved han bliver sur, ud fra det du skriver har du det jo a h til, men det er jo ikke dig der har gjort noget forkert, så det er IKKE dig der skal gå og have det dårligt.

og fordi han var meget fuld, er bare ingen undskyldning for det.

håber du snart får det bedre.

kæmpe fra christina.

Anmeld

7. juni 2010

Orkide86

christina2412 skriver:

åh mirjam, hvor gør det mig altså ondt, at læse

jeg syntes også som de andre, at du skal snakke med ham.

der er bare ikke noget, at gøre ved han bliver sur, ud fra det du skriver har du det jo a h til, men det er jo ikke dig der har gjort noget forkert, så det er IKKE dig der skal gå og have det dårligt.

og fordi han var meget fuld, er bare ingen undskyldning for det.

håber du snart får det bedre.

kæmpe fra christina.

1000 tak Christina..
Det er møg svært det her.. puha..
Men ja jeg er nød til snakke med ham..

Anmeld

7. juni 2010

Margorie

Det er jeg ked af at læse.. Sikke en narrøv! Er du sikker på din veninde taler sandt? Jeg havde engang en bedste veninde der blev ved at påstå min kæreste lagde an på hende(hun boede hos mig). Indtil min venindes storesøster viste mig en sms hvor hun havde skrevet at hun synes R var dum at være sammen med en fed ko som mig når han kunne få hende Der havde vi så været bedste veninder i 6 år.
Nå men se at få snakket ud om det. Det er aldrig rart med sådan et svigt

Anmeld

7. juni 2010

Orkide86

Marge skriver:

Det er jeg ked af at læse.. Sikke en narrøv! Er du sikker på din veninde taler sandt? Jeg havde engang en bedste veninde der blev ved at påstå min kæreste lagde an på hende(hun boede hos mig). Indtil min venindes storesøster viste mig en sms hvor hun havde skrevet at hun synes R var dum at være sammen med en fed ko som mig når han kunne få hende Der havde vi så været bedste veninder i 6 år.
Nå men se at få snakket ud om det. Det er aldrig rart med sådan et svigt

min veninde har selv en kæreste igennem 2 år som hun er meget glad for..

Tror ikke hun lyver..

Anmeld

7. juni 2010

MinWilliam

Dejligt du har sådan en ærlig veninde som forfæller dig det..

Jeg syntes du skal snakke med ham om det..

Anmeld

8. juni 2010

Orkide86

Jeg fik snakket med ham. men som sagt er han svær at snakke med..

Kan kan ikke huske han har gjort noget, og han tror bestemt ikke han har gjort det.. Men fik fortalt ham at jeg blev ked af det da jeg hørte det..

Men ja ved ikke lige.. vil nok ikke ha det så godt med sende ham i byen for eftertiden.. men er jo nok nød til stole på ham..

Anmeld

8. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Jeg fik snakket med ham. men som sagt er han svær at snakke med..

Kan kan ikke huske han har gjort noget, og han tror bestemt ikke han har gjort det.. Men fik fortalt ham at jeg blev ked af det da jeg hørte det..

Men ja ved ikke lige.. vil nok ikke ha det så godt med sende ham i byen for eftertiden.. men er jo nok nød til stole på ham..

godt! det var super godt! du fik det ud!

vi er enige om at hvis du vil ham, og vil være sammen med ham, så er du nødt til at stole på ham... Og i skal hver især kunne tage i byen eller andet uden at den anden sidder hjemme og er nervøs/har det skidt! det er SÅ vigtigt!

om han tror på at han har gjort det eller ej.... det er svært at vide.... men budskabet om at du ikke synes det er okay, og om at det sårer dig, det kom ud! og det er skismer vigtigt

Anmeld

8. juni 2010

Orkide86

Ni-ko-li-ne skriver:

godt! det var super godt! du fik det ud!

vi er enige om at hvis du vil ham, og vil være sammen med ham, så er du nødt til at stole på ham... Og i skal hver især kunne tage i byen eller andet uden at den anden sidder hjemme og er nervøs/har det skidt! det er SÅ vigtigt!

om han tror på at han har gjort det eller ej.... det er svært at vide.... men budskabet om at du ikke synes det er okay, og om at det sårer dig, det kom ud! og det er skismer vigtigt

Er osse glad for at få det ud.. Jeg stoler på ham, han er ikke en der gør sådan noget normalt.. Han har ingen veninder eller skriver med piger. heldigvis.. så tror bare han har lavet fis med hende eller sådan noget.. ved han ikke kan li hende..

Men stoler på ham..

Anmeld

8. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Mirjam123 skriver:

Er osse glad for at få det ud.. Jeg stoler på ham, han er ikke en der gør sådan noget normalt.. Han har ingen veninder eller skriver med piger. heldigvis.. så tror bare han har lavet fis med hende eller sådan noget.. ved han ikke kan li hende..

Men stoler på ham..

det er godt :0)  ellers ender du med mavesår... (har selv været frygtelig jaloux)... og det dur bare ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.