Har brug for et råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Orkide86

Ni-ko-li-ne skriver:

det er godt :0)  ellers ender du med mavesår... (har selv været frygtelig jaloux)... og det dur bare ikke...

Har jeg osse været før hen med mine eks kærester.. men aldrig med thomas..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Orkide86

Tanja78 skriver:

Skriv hvordan det går.. Du har vores støtte herinde fra

Har skrevet svar på side 5

Anmeld

8. juni 2010

BabyStella!

KNUS!

Anmeld

8. juni 2010

quity

Selvfølgelig skal du snakke med ham om det. Eller i hvert fald nævne til ham at du ved hvad han har gjort og det IKKE er i orden.

Du kan jo altid spørge ham om, om han synes din veninde har gode patter eftersom ham prøvede at gramse på dem. Og at en anden gang vil du gerne frabedes at han gør sådan noget, for det er dig der er kæresten og ikke andre piger.

Anmeld

8. juni 2010

Orkide86

quity skriver:

Selvfølgelig skal du snakke med ham om det. Eller i hvert fald nævne til ham at du ved hvad han har gjort og det IKKE er i orden.

Du kan jo altid spørge ham om, om han synes din veninde har gode patter eftersom ham prøvede at gramse på dem. Og at en anden gang vil du gerne frabedes at han gør sådan noget, for det er dig der er kæresten og ikke andre piger.

Jeg snakkede med ham igår, og han kan ikke huske det og han troede bestemt ikke at han havde gjort det..

Så det er påstand mod påstand imellem dem.. men ja jeg stoler på ham så.. men stoler osse på hende.. Men mon ikke bare han har lavet sjov med hende eller noget.. han kan bryder sig ikke særlig meget om min veninde..

Anmeld

8. juni 2010

Orkide86

BabyStella! skriver:

KNUS!

Tak søde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.