Har brug for et råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Orkide86

LN_ mor skriver:

Han kan ikke tillade sig at blive gal. Det er jo ham selv der har bragt ham i situationen. Uanset om han kan huske det eller ej, har han jo stadig truffet valget og haft lyst til det i den pågældende situation, og det skal der snakkes om..

Ja jeg må prøve se om jeg ikke kan snakke med ham i aften når Natasja er kommet i seng..

Øv blir mere og mere ked af det nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Karo

Jeg ville også tage en snak med ham.

Det er jo ham er har været gal på den og ikke dig, så hvofor er det dig der skal have skælud

Dejligt med en veninde der tør være ærlig i sådan en situation

Anmeld

7. juni 2010

B&J

Mirjam123 skriver:

Troede seriøst ikke han ku finde på det.. og ved hvor meget han hader min veninde..

HAHAHAH ej undskyld jeg griner her men seriøst han var ved af rage hende på patterne så meget hader han hende vist heller ikke... måske er det lige modsat... men syntes stadig du skulle tage en snak....

Anmeld

7. juni 2010

Orkide86

Karo skriver:

Jeg ville også tage en snak med ham.

Det er jo ham er har været gal på den og ikke dig, så hvofor er det dig der skal have skælud

Dejligt med en veninde der tør være ærlig i sådan en situation

Ja hun er min bedste veninde igennem 10 år.. vi fortæller hinanden alt.. hun havde været i tvivl om hun sku sige det.. men hvor er jeg taknemlig for hun gjorde det.

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Mirjam123 skriver:

Tror bare han blir gal når jeg siger det..
Han plejer hade min veninde.. og ved han var meget fuld, vi måtte næsten slæbe ham hjem..

Men ja er nød til snakke med ham blir bare svært..

jeg er nødt til at fortælle dig noget jeg har lært/er ved at lære... nogle gange skal man netop gøre det der virker sværest for at få løst et problem.

forklar ham at det går dig på! at du godt ved han var stang-bacardi men at du faktisk er lidt ked af det.... Og at du har brug for at høre, at det ER dig han vil! eller om han er begyndt at tvivle...

jeg kan huske du tidligere har skrevet at han nævner du har taget på osv... derfor kan jeg forestille mig at dette slår dig meget hårdt! husk nu søde, det er DIG han er sammen med og det er DIG han har valgt som mor til sit barn! bring det på banen stille og roligt og få talt om det!

stort knus!

Anmeld

7. juni 2010

Orkide86

B&J skriver:

HAHAHAH ej undskyld jeg griner her men seriøst han var ved af rage hende på patterne så meget hader han hende vist heller ikke... måske er det lige modsat... men syntes stadig du skulle tage en snak....

ja forstår det ikke.. ahh ha

Anmeld

7. juni 2010

Orkide86

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg er nødt til at fortælle dig noget jeg har lært/er ved at lære... nogle gange skal man netop gøre det der virker sværest for at få løst et problem.

forklar ham at det går dig på! at du godt ved han var stang-bacardi men at du faktisk er lidt ked af det.... Og at du har brug for at høre, at det ER dig han vil! eller om han er begyndt at tvivle...

jeg kan huske du tidligere har skrevet at han nævner du har taget på osv... derfor kan jeg forestille mig at dette slår dig meget hårdt! husk nu søde, det er DIG han er sammen med og det er DIG han har valgt som mor til sit barn! bring det på banen stille og roligt og få talt om det!

stort knus!

Ja det er bare så hårdt.. og så fik han sex igår, har jeg det helt skidt med nu at jeg har givet ham..

Åhh ha da.. øv øv øv..

Anmeld

7. juni 2010

Trolde_mor

Mirjam123 skriver:

Ja jeg må prøve se om jeg ikke kan snakke med ham i aften når Natasja er kommet i seng..

Øv blir mere og mere ked af det nu.

der er ikke noget at sige til du bliver ked af det, det er jo ikke spor sjovt at få at vide.

Men er bedre at tage hånd om det nu, hvor der ikke er sket mere end det.

For han kunne jo bare være gået over til dig, hvis han var i gramse humør?

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Mirjam123 skriver:

Ja det er bare så hårdt.. og så fik han sex igår, har jeg det helt skidt med nu at jeg har givet ham..

Åhh ha da.. øv øv øv..

sex er da ikke noget du skal give ham...

sex er noget i skal have sammen og have lyst til begge to! og nyde begge to! og sex er absolut ikke noget man skal afpresse med... nej søde, du må se at få det bedre! også selvom du har taget på! du er en smuk pige!

Anmeld

7. juni 2010

B&J

Mirjam123 skriver:

ja forstår det ikke.. ahh ha

tag den snak med ham hvis dig selv i halen som man ikke har og gør det giver helt klart nikoline ret... du har skrevet før det med han har sagt du er fed osv... og syntes slet ikke han skal gøre det i mod dig... du er ved af give ham det største i verden et barn i skal have et barn sammen mor og far.. han burde sku respektere dig meget mere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.