Har brug for et råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.710 visninger
55 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Orkide86

Hej..

Ja vi har jo været til Hjallerup marked i weekenden..
Og min kæreste var meget fuld.. Lørdag var mig og min bedste veninde med der nede sammen med thomas min kæreste..
Min veninde har så lige skrevet at hun var nød til fortælle mig noget.. At thomas havde lagt armen om hende et par gange, som jeg synes var i orden , men nu fortæller hun så at han havde prøvet at røre hende på patterne 2-3 gange..

ved godt thomas var mega fuld og sådan, men hva gør jeg lige her??
Er glad for min veninde fortæller mig det..
Men hvordan takler jeg det?? skal jeg snakke med ham eller bare glemme det?? Har virkelig brug for et godt råd..

Knus Mirjam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

B&J

Mirjam123 skriver:

Hej..

Ja vi har jo været til Hjallerup marked i weekenden..
Og min kæreste var meget fuld.. Lørdag var mig og min bedste veninde med der nede sammen med thomas min kæreste..
Min veninde har så lige skrevet at hun var nød til fortælle mig noget.. At thomas havde lagt armen om hende et par gange, som jeg synes var i orden , men nu fortæller hun så at han havde prøvet at røre hende på patterne 2-3 gange..

ved godt thomas var mega fuld og sådan, men hva gør jeg lige her??
Er glad for min veninde fortæller mig det..
Men hvordan takler jeg det?? skal jeg snakke med ham eller bare glemme det?? Har virkelig brug for et godt råd..

Knus Mirjam

jeg syntes du skulle snakke med din kæreste for det han har gjordt noget forkert også selv om han var kanon fuld det er bare ikke en undskyldning.... håbre i finder ud af det...

Anmeld

7. juni 2010

Orkide86

B&J skriver:

jeg syntes du skulle snakke med din kæreste for det han har gjordt noget forkert også selv om han var kanon fuld det er bare ikke en undskyldning.... håbre i finder ud af det...

Bare så svært, han blir bare så gal på mig og vil sikkert benægte fordi han ikke kan huske det..

Anmeld

7. juni 2010

Trolde_mor

Først enormt godt at din veninde er ærlig..

Ang. kæresten, så ville jeg helt sikkert tage det op med ham, fuldskab er ingen undskyldning. Han træffer stadig valget i den pågældende situation, og det faktum at du faktisk er med gør det ikke bedre.

Anmeld

7. juni 2010

line melias mor

du skal da selvfølgelig snakke med ham om det. du ville blive sindsyg af at gå med de tanker alene- når det så er sagt kan vi alle sammen lave fejl. i skal nok finde ud af det

Anmeld

7. juni 2010

Risen

Mirjam123 skriver:

Bare så svært, han blir bare så gal på mig og vil sikkert benægte fordi han ikke kan huske det..

Det er ligemeget om han bliver sur eller ej, for det er HAM og ikke dig der har lavet en brøler.. Synes absolut det er noget i skal snakke om...

Anmeld

7. juni 2010

Trolde_mor

Mirjam123 skriver:

Han kan ikke tillade sig at blive gal. Det er jo ham selv der har bragt ham i situationen. Uanset om han kan huske det eller ej, har han jo stadig truffet valget og haft lyst til det i den pågældende situation, og det skal der snakkes om..

Anmeld

7. juni 2010

Orkide86

Tror bare han blir gal når jeg siger det..
Han plejer hade min veninde.. og ved han var meget fuld, vi måtte næsten slæbe ham hjem..

Men ja er nød til snakke med ham blir bare svært..

Anmeld

7. juni 2010

B&J

Mirjam123 skriver:

giver kun de andre ret... du skal have den snak med ham for tænk nu hvis han havde gjord med det en anden og havde gået hele vejen så var det sikke sikkert du viste det osv..

Anmeld

7. juni 2010

Orkide86

B&J skriver:

giver kun de andre ret... du skal have den snak med ham for tænk nu hvis han havde gjord med det en anden og havde gået hele vejen så var det sikke sikkert du viste det osv..

Troede seriøst ikke han ku finde på det.. og ved hvor meget han hader min veninde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.