Har brug for et råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Orkide86

Findusinde skriver:

At han var fuld er da overhovedet ikke nogen undskyldning for at han går og gramser på andre... Og hvis han mener at han ikke kan styre sig når han er stiv og laver dumme ting.. Så må han jo tage konsekvensen og drikke mindre!

Ja der er ikke andet for..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

XXSS

Mirjam123 skriver:

Tak for dit svar..

Ja jeg vil snakke med ham.. bare så svært for mig..

Det forstår jeg godt, det må være skide svært for at sige det som det er... Har selv haft problemer med at tage mig selv i nakken når der opstod et eller andet - som "vi skulle" snakke om her med en eks... Og det endte altid ud i at jeg gik for længe med det og var ked af det og ikke stolede på ham før jeg fik det ud i en ordentlig ordstrøm af ikke så pæne ord.
jeg håber du klarer den for du er helt klart ikke alene om at synes, at den er for grov.. og utilgivelig.

Og mænd vil altid benægte, så bliv ved med at være standhaftig..

Anmeld

7. juni 2010

Orkide86

Tanja78 skriver:

Det forstår jeg godt, det må være skide svært for at sige det som det er... Har selv haft problemer med at tage mig selv i nakken når der opstod et eller andet - som "vi skulle" snakke om her med en eks... Og det endte altid ud i at jeg gik for længe med det og var ked af det og ikke stolede på ham før jeg fik det ud i en ordentlig ordstrøm af ikke så pæne ord.
jeg håber du klarer den for du er helt klart ikke alene om at synes, at den er for grov.. og utilgivelig.

Og mænd vil altid benægte, så bliv ved med at være standhaftig..

Jeg kommer bare altid til og græde.. og så blir han bare endnu mere negativ..

Anmeld

7. juni 2010

XXSS

Mirjam123 skriver:

Jeg kommer bare altid til og græde.. og så blir han bare endnu mere negativ..

Når mænd bliver sure er det fordi, at de går i forsvarsposition og så er der noget om snakken hvis du forstår.

Jeg kan godt forstå du bliver ked af det.. Men at han bliver sur er ikke berettiget, du bliver simpelthen nødt til at tænke på dig og din lille pige... Ellers bliver du bare mere og mere ked af det.. Føler med dig, men prøv at skær igennem overfor ham hvis det er muligt..

Anmeld

7. juni 2010

Orkide86

Tanja78 skriver:

Når mænd bliver sure er det fordi, at de går i forsvarsposition og så er der noget om snakken hvis du forstår.

Jeg kan godt forstå du bliver ked af det.. Men at han bliver sur er ikke berettiget, du bliver simpelthen nødt til at tænke på dig og din lille pige... Ellers bliver du bare mere og mere ked af det.. Føler med dig, men prøv at skær igennem overfor ham hvis det er muligt..

Ja det vil jeg prøve.. håber det går.. og han ikke blir sur.. ellers må jeg pakke nogen ting og ta natasja med og sove et andet sted.

Anmeld

7. juni 2010

XXSS

Mirjam123 skriver:

Ja det vil jeg prøve.. håber det går.. og han ikke blir sur.. ellers må jeg pakke nogen ting og ta natasja med og sove et andet sted.

Ja det kunne være en god ide og have en mulighed på hånden så kan han også finde ud af at du rent faktisk mener det.. Nogle gange skal man være hård - selv om det er mega svært. Og så må du græde ud hos en veninde eller familie... indtil han forstår alvoren i de ting han gør

Håber du klarer den.

Anmeld

7. juni 2010

Orkide86

Tanja78 skriver:

Ja det kunne være en god ide og have en mulighed på hånden så kan han også finde ud af at du rent faktisk mener det.. Nogle gange skal man være hård - selv om det er mega svært. Og så må du græde ud hos en veninde eller familie... indtil han forstår alvoren i de ting han gør

Håber du klarer den.

Ja åhh er bare ked af det ved ikke hva jeg skal gøre af mig selv..

Gør sku alt for ham..åhh ha

Anmeld

7. juni 2010

XXSS

Mirjam123 skriver:

Ja åhh er bare ked af det ved ikke hva jeg skal gøre af mig selv..

Gør sku alt for ham..åhh ha

De mænd er nogle hunde engang imellem. Kender det desværre godt fra mit "tidligere liv".  Jeg krydser fingre for at alt kommer til at gå godt..

Anmeld

7. juni 2010

Orkide86

Tanja78 skriver:

De mænd er nogle hunde engang imellem. Kender det desværre godt fra mit "tidligere liv".  Jeg krydser fingre for at alt kommer til at gå godt..

tak skal du ha..

Anmeld

7. juni 2010

XXSS

Mirjam123 skriver:

tak skal du ha..

Skriv hvordan det går.. Du har vores støtte herinde fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.