Har brug for et råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Trolde_mor

jeg er nødt til at fortælle dig noget jeg har lært/er ved at lære... nogle gange skal man netop gøre det der virker sværest for at få løst et problem.

forklar ham at det går dig på! at du godt ved han var stang-bacardi men at du faktisk er lidt ked af det.... Og at du har brug for at høre, at det ER dig han vil! eller om han er begyndt at tvivle...

jeg kan huske du tidligere har skrevet at han nævner du har taget på osv... derfor kan jeg forestille mig at dette slår dig meget hårdt! husk nu søde, det er DIG han er sammen med og det er DIG han har valgt som mor til sit barn! bring det på banen stille og roligt og få talt om det!

stort knus!

Nemlig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Orkide86

LN_ mor skriver:

der er ikke noget at sige til du bliver ked af det, det er jo ikke spor sjovt at få at vide.

Men er bedre at tage hånd om det nu, hvor der ikke er sket mere end det.

For han kunne jo bare være gået over til dig, hvis han var i gramse humør?

Ja jeg forstår ikke jeg ikke så det.. gik lige foran dem.. må tage fat i ham i aften..

Anmeld

7. juni 2010

XXSS

Mirjam123 skriver:

Hej..

Ja vi har jo været til Hjallerup marked i weekenden..
Og min kæreste var meget fuld.. Lørdag var mig og min bedste veninde med der nede sammen med thomas min kæreste..
Min veninde har så lige skrevet at hun var nød til fortælle mig noget.. At thomas havde lagt armen om hende et par gange, som jeg synes var i orden , men nu fortæller hun så at han havde prøvet at røre hende på patterne 2-3 gange..

ved godt thomas var mega fuld og sådan, men hva gør jeg lige her??
Er glad for min veninde fortæller mig det..
Men hvordan takler jeg det?? skal jeg snakke med ham eller bare glemme det?? Har virkelig brug for et godt råd..

Knus Mirjam

Det er forkert! - og du behøver jo ikke fortælle ham, at hun har fortalt dig det. Et er hvorfor skulle hun sige det hvis det ikke var sandt medmindre hun har noget for ham.

To du kan bare sige, at du selv så han prøvede på det og så kan han jo lige som ikke benægte det. Hvis han var så fuld ved han jo i princippet hellere ikke om du har set det eller ej.

Jeg ville have det så dårligt over det hvis jeg stod i din situation og på et eller andet tidspunkt ville jeg eksplodere overfor ham alligevel, så hellere tage den nu når du er ved din fulde fem - han fortjener dig ikke hvis han går og gramser på andre piger-  hvad sker der så de gange du ikke er med? og i har et barn samme! Hell no!!

Anmeld

7. juni 2010

Findusinde

Mirjam123 skriver:

Ja det er bare så hårdt.. og så fik han sex igår, har jeg det helt skidt med nu at jeg har givet ham..

Åhh ha da.. øv øv øv..

Du skal da snakke med om det! Skid da hul at han var stiv og tilsyneladende hader din veninde.. Han er da et fjols hvis han blir sur over at du konfrontere ham med noget.. Han må da bare vise han har nosser og holde nallerne for sig selv...

Anmeld

7. juni 2010

Orkide86

Tanja78 skriver:

Det er forkert! - og du behøver jo ikke fortælle ham, at hun har fortalt dig det. Et er hvorfor skulle hun sige det hvis det ikke var sandt medmindre hun har noget for ham.

To du kan bare sige, at du selv så han prøvede på det og så kan han jo lige som ikke benægte det. Hvis han var så fuld ved han jo i princippet hellere ikke om du har set det eller ej.

Jeg ville have det så dårligt over det hvis jeg stod i din situation og på et eller andet tidspunkt ville jeg eksplodere overfor ham alligevel, så hellere tage den nu når du er ved din fulde fem - han fortjener dig ikke hvis han går og gramser på andre piger-  hvad sker der så de gange du ikke er med? og i har et barn samme! Hell no!!

Tak for dit svar..

Ja jeg vil snakke med ham.. bare så svært for mig..

Anmeld

7. juni 2010

Findusinde

Ni-ko-li-ne skriver:

sex er da ikke noget du skal give ham...

sex er noget i skal have sammen og have lyst til begge to! og nyde begge to! og sex er absolut ikke noget man skal afpresse med... nej søde, du må se at få det bedre! også selvom du har taget på! du er en smuk pige!

Lige min ord! Du fik det bare ned på skrift..

Sex er noget man er 2 om, og du skal da ikke føle at du skal give ham sex...

Anmeld

7. juni 2010

Orkide86

Findusinde skriver:

Du skal da snakke med om det! Skid da hul at han var stiv og tilsyneladende hader din veninde.. Han er da et fjols hvis han blir sur over at du konfrontere ham med noget.. Han må da bare vise han har nosser og holde nallerne for sig selv...

Ja du har fuldstændig ret..

Anmeld

7. juni 2010

Trolde_mor

Mirjam123 skriver:

Ja jeg forstår ikke jeg ikke så det.. gik lige foran dem.. må tage fat i ham i aften..

Det at du gik foran gør blot det hele værre..

Men du skal ikke bearbejde dig selv for ikke at have set det, det er jo ikke noget man kigger efter.

Håber i får en god snak, og husk at fortæl ham hvordan det får dig til at føle, i detajler, for han har ingen mulighed for at vide hvad du tænker og føler. På den måde kommer i længst.

Anmeld

7. juni 2010

B&J

Mirjam123 skriver:

Tak for dit svar..

Ja jeg vil snakke med ham.. bare så svært for mig..

husk nu det er godt for dig og dit barn kan mærke det på dig

Anmeld

7. juni 2010

Findusinde

Mirjam123 skriver:

Ja du har fuldstændig ret..

At han var fuld er da overhovedet ikke nogen undskyldning for at han går og gramser på andre... Og hvis han mener at han ikke kan styre sig når han er stiv og laver dumme ting.. Så må han jo tage konsekvensen og drikke mindre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.