Mirjam123 skriver:
Hej..
Ja vi har jo været til Hjallerup marked i weekenden..
Og min kæreste var meget fuld.. Lørdag var mig og min bedste veninde med der nede sammen med thomas min kæreste..
Min veninde har så lige skrevet at hun var nød til fortælle mig noget.. At thomas havde lagt armen om hende et par gange, som jeg synes var i orden , men nu fortæller hun så at han havde prøvet at røre hende på patterne 2-3 gange..
ved godt thomas var mega fuld og sådan, men hva gør jeg lige her??
Er glad for min veninde fortæller mig det..
Men hvordan takler jeg det?? skal jeg snakke med ham eller bare glemme det?? Har virkelig brug for et godt råd..
Knus Mirjam
Det er forkert! - og du behøver jo ikke fortælle ham, at hun har fortalt dig det. Et er hvorfor skulle hun sige det hvis det ikke var sandt medmindre hun har noget for ham.
To du kan bare sige, at du selv så han prøvede på det og så kan han jo lige som ikke benægte det. Hvis han var så fuld ved han jo i princippet hellere ikke om du har set det eller ej.
Jeg ville have det så dårligt over det hvis jeg stod i din situation og på et eller andet tidspunkt ville jeg eksplodere overfor ham alligevel, så hellere tage den nu når du er ved din fulde fem - han fortjener dig ikke hvis han går og gramser på andre piger- hvad sker der så de gange du ikke er med? og i har et barn samme! Hell no!!
Anmeld