Online mgp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

SHERO

Eeej hvor er den sød den sang.... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,jeg er KÆmpe grand prix fan!Jeg har talt måneder,uger og dage.Har selvfølgelig også set semi finalerne og haft cden på repeat i flere uger,så jeg kan alle sangene udenadOg vil da lige sige at 1eren,Drip Drop,var min favorit lige indtil jeg hørte den live.Utroligt som der kan være forskel,den var SÅ god på cden.

Her er også slik og chips,desværre fik jeg bøjle på i går,og har meeega ondt i tænderne,så jeg kan ikke tygge,hvilken tragedie

Og Hr. Alexander synes så ikke han skal sove i dagJeg puttede ham 19.45,og så rendte jeg indtil kl. 21,så tog far over,og først nu er der vist roEr det ikke typisk?

Fortsat god grand prix,piger

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Tullen85 skriver:

Eeej hvor er den sød den sang.... :-)

Helt vildt!!!

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

Åh,jeg er KÆmpe grand prix fan!Jeg har talt måneder,uger og dage.Har selvfølgelig også set semi finalerne og haft cden på repeat i flere uger,så jeg kan alle sangene udenadOg vil da lige sige at 1eren,Drip Drop,var min favorit lige indtil jeg hørte den live.Utroligt som der kan være forskel,den var SÅ god på cden.

Her er også slik og chips,desværre fik jeg bøjle på i går,og har meeega ondt i tænderne,så jeg kan ikke tygge,hvilken tragedie

Og Hr. Alexander synes så ikke han skal sove i dagJeg puttede ham 19.45,og så rendte jeg indtil kl. 21,så tog far over,og først nu er der vist roEr det ikke typisk?

Fortsat god grand prix,piger

Ej hvor træls med bøjlen OG Alexander!!! SÅdan er det jo når man har planlagt noget andet

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Nej nej nej nej neeeeeeeeej

Anmeld

29. maj 2010

SHERO

OHHH NOOO....  Haha... det er næsten være end vores dragqueen sang for nogen år siden

Anmeld

29. maj 2010

Kruse90

nej dem glemmer jeg heller aldrig!
Belgien er den jeg bedst kan lide indtil videre

WHAT SERBIEN! FØJ HVOR ER HAN KLAM

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Tullen85 skriver:

OHHH NOOO....  Haha... det er næsten være end vores dragqueen sang for nogen år siden

Ej den var da god! Ha ha ha ha. Den der er da det mest piv-ringe jeg har hørt!!!!! Og så ligner han samtidig noget der er LØGN!

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Kruse90 skriver:

nej dem glemmer jeg heller aldrig!
Belgien er den jeg bedst kan lide indtil videre

WHAT SERBIEN! FØJ HVOR ER HAN KLAM

Ja jeg synes også Belgiens sang var super god. Jeg kan bare bedst lide hvis vindersangen er en med lidt gang i

Anmeld

29. maj 2010

mariamiss6

nummer 8 - hvor mærkeligt, men der er da nogen lunde gang i den, og så synger han rent og tydeligt hele tiden hehehehe....

Og godmorgen folkens, har ligget brak hele dagen, minus 1 time, med hovedpine der bare ikke ville stikke af, og nu er den på vej tilbage suk suk suk suk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.