Online mgp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

mariamiss6

13 georgia - hørte den til semi, der er vidst skraldebang i den....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

Og nu kommer den sang jeg stemte på i semi finalen,da jeg droppede Drip Drop.Skide god sang,og rigtig god live

Ja den er ok, men jeg synes ikke det er en vindersang

Anmeld

29. maj 2010

mariamiss6

mariamiss6 skriver:

13 georgia - hørte den til semi, der er vidst skraldebang i den....

Og hun kan blinke til kameraet hehehe

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Ej det er skidt, jeg kæmper allerede for at holde mig vågen. Min datter Carla stod op klokken 4.40 til morges....

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

DEN er fed!!!

Anmeld

29. maj 2010

mariamiss6

michella80 skriver:

Ej det er skidt, jeg kæmper allerede for at holde mig vågen. Min datter Carla stod op klokken 4.40 til morges....

Shit... jeg sidder og prøver at vælge det perfekte tidspunkt til toiletbesøg, og et smut over til min farmor, for at se om hun har kaffe hehe - og om hun ser mgp

Anmeld

29. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
michella80 skriver:

For filan!Jeg skal ikke brokke mig mere over Alexander ikke vil soveKan du ikke få hende til at sove videre,det er jo ikke engang morgen endnu?Hvad sker der hvis du bare giver hende sut,lægger hende ned og går igen?

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

mariamiss6 skriver:

Shit... jeg sidder og prøver at vælge det perfekte tidspunkt til toiletbesøg, og et smut over til min farmor, for at se om hun har kaffe hehe - og om hun ser mgp

Ha ha ha.... Ja den er værre! Jeg sidder bare og tænker at jeg virkelig skal tage mig sammen hvis jeg skal se alle sangene. Jeg ser ikke de stemmer. Det kan jeg lige så godt affinde mig med. Jeg er smadret!!! Og sandsynligheden for at hun står op ved samme tid i morgen er rimelig stor

Anmeld

29. maj 2010

mariamiss6

nummer 15 Albania - er faktisk ikke så skidt... der er i hvert fald knald på....

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

For filan!Jeg skal ikke brokke mig mere over Alexander ikke vil soveKan du ikke få hende til at sove videre,det er jo ikke engang morgen endnu?Hvad sker der hvis du bare giver hende sut,lægger hende ned og går igen?

Hun HAR sutten i munden, så der er ikke noget at gøre. Og når hun er så vågen når jeg er inde ved hende græder hun når jeg går. Til morges tog jeg hende med ind i vores seng og lagde hende mellem os i håb om hun ville sove videre, men så blev hun bare mega emsig og skreg så vi til sidst stod op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.