Online mgp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Barbamama

Ej hvor latterligt Spanien skal optræde igen!!! Det er sgu da snyd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Barbamama

mariamiss6 skriver:

nummer 8 - hvor mærkeligt, men der er da nogen lunde gang i den, og så synger han rent og tydeligt hele tiden hehehehe....

Og godmorgen folkens, har ligget brak hele dagen, minus 1 time, med hovedpine der bare ikke ville stikke af, og nu er den på vej tilbage suk suk suk suk....

Åh hvor træls... Hovedpine er bare så irriterende!!!

Anmeld

29. maj 2010

SHERO

michella80 skriver:

Ej den var da god! Ha ha ha ha. Den der er da det mest piv-ringe jeg har hørt!!!!! Og så ligner han samtidig noget der er LØGN!

Hehe, eeej synes den var SÅ træls :-D Heller ikke så vild med vores sang i år... men men, krydser fingre alligevel...

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Tullen85 skriver:

Hehe, eeej synes den var SÅ træls :-D Heller ikke så vild med vores sang i år... men men, krydser fingre alligevel...

Nej jeg synes heller ikke den er så god igen, men det er en typisk grand prix sang, så det er da et plus

Anmeld

29. maj 2010

Kruse90

michella80 skriver:

Ej hvor latterligt Spanien skal optræde igen!!! Det er sgu da snyd!

hvorfor skal de det??
Var det der hvor ham manden kom op på scenen?

Anmeld

29. maj 2010

mariamiss6

hold da op - nummer 9 belarus - han synger så mørkt at man næsten ikke kan forstå om det var russisk eller engelsk han sang hehe....

Anmeld

29. maj 2010

mariamiss6

Naaaaaarj så i det, de blev til sommerfugle

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Kruse90 skriver:

hvorfor skal de det??
Var det der hvor ham manden kom op på scenen?

Ja det var. De sagde der havde været nogle problemer under sangen. Ved ikke om det var med lyden, men jeg synes stadig det er snyd...

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

mariamiss6 skriver:

hold da op - nummer 9 belarus - han synger så mørkt at man næsten ikkek an forstå om det var russisk eller engelsk han sang hehe....

Ja det tænkte jeg også på. Ha ha ha Ja det var flotte kjoler!!! EEEELSKER ting der glimter!!!!

Anmeld

29. maj 2010

SHERO

den lyder lidt som den lille havfrue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.