Online mgp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Barbamama

Nå den første sang er da lidt kedelig synes jeg....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

4kløver

Også her Her holdes der med frankrig

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

4kløver skriver:

Også her Her holdes der med frankrig

okay den glæder jeg mig til at høre! Han er rimelig kikset han der er der nu. Men respekt for at han synger på sit eget sprog!

Anmeld

29. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ork ja da Veninde på sms'en og puha, mavsen propfuld af mad, efter en hel dag til 60 års fødselsdag...

Idun var helt vild med den første fra Azabadjan... mmm... Tror nu mest det var kjolen der blinkede hehehe...

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Ha ha ha ha FEDT!!! Der var en oppe på scenen!!!!

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Zafir skriver:

Ork ja da Veninde på sms'en og puha, mavsen propfuld af mad, efter en hel dag til 60 års fødselsdag...

Idun var helt vild med den første fra Azabadjan... mmm... Tror nu mest det var kjolen der blinkede hehehe...

Ja den var også fin!!! Jeg har maven fuld af slik og har allereed kvalme! Ha ha ha

Anmeld

29. maj 2010

Nadia&Daniel

michella80 skriver:

Ha ha ha ha FEDT!!! Der var en oppe på scenen!!!!

Hihihi - skulle lige til at skrive det

Anmeld

29. maj 2010

Mimic

sikke en idiot... en eller anden nød med en rød hue... men ud kom han da H a ha sangeren tog det da flot

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Linda skriver:

sikke en idiot... en eller anden nød med en rød hue... men ud kom han da H a ha sangeren tog det da flot

Ja the show must go on! Ha ha ha. Tænkte lige: Ej han passer da overhovedet ikke ind i showet. Ha ha ha. FUck han er god ham der er der nu! Og pænt lækker!

Anmeld

29. maj 2010

Nadia&Daniel

Linda skriver:

Han tog det rigtig flot..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.