Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
michella80 skriver: Ja the show must go on! Ha ha ha. Tænkte lige: Ej han passer da overhovedet ikke ind i showet. Ha ha ha. FUck han er god ham der er der nu! Og pænt lækker!
Ja the show must go on! Ha ha ha. Tænkte lige: Ej han passer da overhovedet ikke ind i showet. Ha ha ha. FUck han er god ham der er der nu! Og pænt lækker!
Lækker fyr fra Norge - selv min svigermor sidder og savler
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Lækker fyr fra Norge - selv min svigermor sidder og savler
Ha ha ha det er sgu i orden
Nadia&Daniel skriver: Han tog det rigtig flot..
Han tog det rigtig flot..
Hehe er helt vild med den spanske =)
Det scorer han stemmer på. Ha ha ha
michella80 skriver: Nå den første sang er da lidt kedelig synes jeg....
Nå den første sang er da lidt kedelig synes jeg....
Den er kåret som favorit i år..
Nadia&Daniel skriver: Den er kåret som favorit i år..
Ej det er da løgn!!! Den der er der nu er fanme god!!!! ENdelig en med lidt gang i!
har det bare svært med at de synger på deres eget sprog, det burde være på engelsk, det bliver ofte sådan noget hulla bulla, hulemands agtigt noget synes jeg
Go go moldovia
Linda skriver: har det bare svært med at de synger på deres eget sprog, det burde være på engelsk, det bliver ofte sådan noget hulla bulla, hulemands agtigt noget synes jeg
Jeg synes der var lidt charme over det dengang de SKULLE synge på eget sprog. Men selvfølgelig er det fedt at kunne forstå hvad de synger og evt kunne synge med hvis man kan lide den. Ha ha ha
NaFe skriver: Go go moldovia
Ja den er fed!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128