Online mgp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.345 visninger
206 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Barbamama

Hvor mange skal se MGP i aften???? Opretter da lige en tråd til online diskussion af sangene. Hi hi... Jeg er alene hjemme og har garderet mig med slik og cola og datteren sover godt, så jeg venter spændt til kl 21. Jeg har slet ikke hørt andre sange end den danske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Mor-til-asta-09

Herhjemme er der også klar til MGP Ligesom dig har jeg også kun hørt den danske.. så bliver utroligt spændende

Anmeld

29. maj 2010

Mimic

http://www.bt.dk/melodi-grand-prix-2010/rusland

her er de andres numre...

sidder også selv bare og venter på at kl bliver 21.00

Linda

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

tak for det men jeg lader mig overraske  der er ikke længe til

Anmeld

29. maj 2010

FrkT

Skal også se det her, vores printer virker ikke, så har skrevet alle sangene ned og så er jeg klar til at stemme (1-6 hvoraf 1 er dårligst og 6 er bedst), sådan har det været en tradition i min familie hele mit liv, så den fortsætter jeg med.... vi har desværre ikke lige nogle godter at hygge os med til.. men kaffe kan også gøre godt

Jeg har heller ikke hørt andre end den danske... gider ikke se de skide semifinaler. Men kan se at der igen er rigtig mange østeupæiske lande med, og det synes jeg er synd, for sangene bliver mere og mere hulla-bulla agtige, øv! Og kan se Sverige heller ikke er med, det er lidt øv.... håber dog de stadig kan stemme på os, nogle der ved om de kan det???

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

det lyder rigtig hyggeligt! jeg vidste slet ikke semifinalerne havde været vist ha ha

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

og de kan ikke stemme. Det er kun de lande der deltager

Anmeld

29. maj 2010

Mira0911

Synes den danske faktisk er ret god.. Har ikke set nogen af de andre titler..

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

MoarJ skriver:

Synes den danske faktisk er ret god.. Har ikke set nogen af de andre titler..

Jeg er så træt af den. Og så synes jeg bare ham manden er mega klam at se på. Han er lidt for glad for sig selv....

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Så er slikskålen i gang med at blive overfaldet. Eeeej jeg kunne ikke vente mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.