Så er det FINALE aften i aften... Ulven Peter osv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

wamse

LadyRanda skriver:

ADVARSEL! DETTE ER LINKET TIL FINALE AFSNITTET. Til dem som ikke vil se afsnittet før i aften..

Men værsgo til de nysgerrige : Wuuuhuuuuuu 

http://www.megavideo.com/?d=3I5WCECF

Hmm jeg kan ikke se det, hvad skal man gøre for at se det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

LilyMarleen

wamse skriver:

Der dukker sansynligvis en reklame op for poker når nu trykker play, luk den side igen. Og tryk play igen.

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Ih jeg kan godt vente en lille ½ time endnu...

Anmeld

27. maj 2010

Stjernen87

Ja kan også godt vente :-)

Jeg satser ikke på Peter... Sys han er et tudehovede og MEGA latterlig  Det eneste han har arbejdet sig frem med er at ligge pigerne ned på stribe.. Haha og hvad skete der lige for Candy i går... HANDJOB!!  haha.......

En der giver mig smil på derinde er sku Carlos - han er MEGA crazy men samtidig så sindsyg at det bliver sjovt  

Min vinder er MARIE... Hun er den eneste der ku spille det spil, for satan da... Og så ryger hun så latterligt ud... ØV hun sku ha haft chancen igen frem for alle de nye 14 dage inden finalen!!

Hyg jer med sidste afsnit piWer  

Anmeld

27. maj 2010

Meilby

Tammie og Kasper vinder

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Stjernen87 skriver:

Jeg satser ikke på Peter... Sys han er et tudehovede og MEGA latterlig  Det eneste han har arbejdet sig frem med er at ligge pigerne ned på stribe.. Haha og hvad skete der lige for Candy i går... HANDJOB!!  haha.......

En der giver mig smil på derinde er sku Carlos - han er MEGA crazy men samtidig så sindsyg at det bliver sjovt  

Min vinder er MARIE... Hun er den eneste der ku spille det spil, for satan da... Og så ryger hun så latterligt ud... ØV hun sku ha haft chancen igen frem for alle de nye 14 dage inden finalen!!

MARIE - Er bare guld værd.. For satan jeg savner jeg hende...

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Meilby skriver:

Tammie og Kasper vinder

Det var så ikke det vi vil vide...  

Vi ville se det på fjerneren...

Anmeld

27. maj 2010

saxa

Stjernen87 skriver:

Jaaaa.. Marie skulle have haft en chance til.. Hun kunne dælme styre det spil i alt den tid hun var derinde..

Anmeld

27. maj 2010

saxa

Meilby skriver:

Tammie og Kasper vinder

Håber det var din mening og ikke en afsløring af hvem der vinder..

Anmeld

27. maj 2010

LilyMarleen

wamse skriver:

Fandt du ud af det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.