Så er det FINALE aften i aften... Ulven Peter osv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Millzi

Kan kun være enig med dig, Marie gjorde det super godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

saxa

Hepper også på Ulven Peter og "irreterende"Cecilie.. Mest fordi jeg synes Peter har klaret sig udemærket, til trods for hans lyster.. Kasper kan jeg bare ikke snuppe Så faktisk hellere Matthias have hans plads, da han da virkelig har kæmpet sin sag derinde.. Og sat sig i fare en del gange, for gruppens skyld..

Tammie er åbenbart heller ikke så populær længere derinde.. Haha.. Hvor var det godt som Patrick gav hende tørt på igår aftes.. Patrick er og bliver Hotellets BITCH

Anmeld

27. maj 2010

saxa

MoarJ skriver:

Jeg hr desværre ikke fulgt med i hele sæsonen.. Fulgt med her den sidste måned ca...

Sååå kan ikke sætte mig 100% ind i de forskellige spiller... Havde du heller set en anden spiller inde i stedet for Tammy, som også var røget ud?

Så havde jeg nok valgt Marie.. Hun spillede rigtig godt det jeg så med hende...

Ja.. Marie var da skide dygtig!!Hun styrede spillet mens hun var derinde.. Havde også håbet på hun kom igen og fik en chance mere.. Men desværre..

Anmeld

27. maj 2010

Millzi

saxi skriver:

Hepper også på Ulven Peter og "irreterende"Cecilie.. Mest fordi jeg synes Peter har klaret sig udemærket, til trods for hans lyster.. Kasper kan jeg bare ikke snuppe Så faktisk hellere Matthias have hans plads, da han da virkelig har kæmpet sin sag derinde.. Og sat sig i fare en del gange, for gruppens skyld..

Tammie er åbenbart heller ikke så populær længere derinde.. Haha.. Hvor var det godt som Patrick gav hende tørt på igår aftes.. Patrick er og bliver Hotellets BITCH

HELT ENIG ...  Sku syndt for Mathias at han ik fik en plads, det havde han fuldt fortjent...

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

saxi skriver:

Ja tammy fik sig en ordenlig tur.. Hihi...

Anmeld

27. maj 2010

betski

Jaaaa det bliver bare så spændende. Jeg synes simpel hen det var så ringe af Tammy at hun ikke valgte Patric ind. Bryder mig som sådan ikke om ham, men hun havde ikke nået finalen hvis ikke det var for ham. Synes på ingen måde tøse-casper fortjener at vinde. Tammy bryder jeg mig slet ikke om, men hun har trods alt spillet spillet det samme har Peter. Så bare een af de to vinder, så brokker jeg mig ikke

Anmeld

27. maj 2010

smokin

MoarJ skriver:

Det er så spændende med finale iaften... Jeg kan simpelthen ikke vente...

Hvem tror du vinder i aften?

Synes det er svært, da det kan være et par, eller kun 1 spiller... Amen altså.. Tiden må gerne flyve afsted nu...

Interessant finale... og interessant vinder

Anmeld

27. maj 2010

saxa

Zette skriver:

Interessant finale... og interessant vinder

Ihh er du også en af dem der kender resultatet?? Har søgt på nettet og svaret er det samme alle steder, men tør man stole på det?? Hehe.. Vil ikke vide det (men har alligevel søgt efter vinderen)

Anmeld

27. maj 2010

line melias mor

jeg tror at hvis tammie havde valgt patrick så havde de helt klart vundet. alle kunne lide patrick så det havde været en god partner for hende. plus at de havde såå meget sammen fatter minus af hendes valg

Anmeld

27. maj 2010

smokin

saxi skriver:

Ihh er du også en af dem der kender resultatet?? Har søgt på nettet og svaret er det samme alle steder, men tør man stole på det?? Hehe.. Vil ikke vide det (men har alligevel søgt efter vinderen)

Jeg har set afsnittet - så ja jeg kender til resultatet. Du skal ikke kigge på alt det internetævl. Det er jo kun gisninger.... Og så vidt jeg ved så er begge finalepar nævnt flere steder som vindere.

Men ja det går jo ikke heeelt som forventet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.