Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ved skam ikke hvem der vinder med 100 % sikkerhed Bare hva jeg tror Så rolig rolig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Meilby skriver: Jeg ved skam ikke hvem der vinder med 100 % sikkerhed Bare hva jeg tror Så rolig rolig
Pyyyyyyh.... Troede lige...
MoarJ skriver: Pyyyyyyh.... Troede lige...
Hehe.. Fik da også lige lidt sved på panden der.. 24min tilbage.. Godt man har baby.dk til at fordrive tiden med..
MArie var nemlig guld værd.. Men PiWer slikket skal findes frem, kaffen skal brygges og tæppet skal lunes, for nu er det snart tid til PARADISE FINALEN!!!
Jeg giver Champagne til alle hvis Marie kommer ind og vinder det HELE i sdiste øjeblik hæhæhæh og en pose guld.
Stjernen87 skriver: MArie var nemlig guld værd.. Men PiWer slikket skal findes frem, kaffen skal brygges og tæppet skal lunes, for nu er det snart tid til PARADISE FINALEN!!! Jeg giver Champagne til alle hvis Marie kommer ind og vinder det HELE i sdiste øjeblik hæhæhæh og en pose guld.
Det er dælme en DEAL!!
saxi skriver: Hehe.. Fik da også lige lidt sved på panden der.. 24min tilbage.. Godt man har baby.dk til at fordrive tiden med..
Det samme her... Ja tiden nærmer sig...
Wiiii.... Lige om få minutter....
YES! Har lige set det, og det var heldigvis de rigtige der vandt, af de fire som var i finalen altså. Så nu er jeg trods alt glad!
FrkT skriver: YES! Har lige set det, og det var heldigvis de rigtige der vandt, af de fire som var i finalen altså. Så nu er jeg trods alt glad!
Også jeg..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128