Så er det FINALE aften i aften... Ulven Peter osv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Josesmor

Puhaaa..., tror jeg har min mening for mig selv Jeg stemmer bestemt ikk på Peter da jeg bare ikke har stemt på den gruppe hele vejen. Synes Peter er en værre vat nisse der bare har været heldig at kunne gemme sig så folk ik kunne se hvor vattet han faktisk er.. Synes ikke han har kæmpet mere end andre... Jeg stemmer på Kasper og der følger Tammi så med... Tror faktisk ik de to ville tage røven på hinanden i finalen... Nå men hvis jeg selv skulle vælge, så skulle Rasmus i finalen!! Han har spillet super godt, og stået ved sit ord hele vejen...

Glæder mig helt vildt til i aften og til de selv skal sidde og læse deres små beskeder i pandoro op!!! Så ser man deres sande jeg

Skøn paradise aften til jer alle!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

saxa

Zette skriver:

Jeg har set afsnittet - så ja jeg kender til resultatet. Du skal ikke kigge på alt det internetævl. Det er jo kun gisninger.... Og så vidt jeg ved så er begge finalepar nævnt flere steder som vindere.

Men ja det går jo ikke heeelt som forventet.

Oki.. Har kun det det ene pars navne derinde.. Ihh hvor kan jeg bare ikke vente til klokken slår 22.00!!!  Men tænker også lidt - GUD hvor er det sørgeligt.. Hvad skal vi nu få alle andre hverdagsaftner til at gå med når klokken er 22, nu hvor det er sidste afsnit af Paradise i aften?? - man bliver sq afhængig af det skidt..

Anmeld

27. maj 2010

saxa

Sama skriver:

Puhaaa..., tror jeg har min mening for mig selv Jeg stemmer bestemt ikk på Peter da jeg bare ikke har stemt på den gruppe hele vejen. Synes Peter er en værre vat nisse der bare har været heldig at kunne gemme sig så folk ik kunne se hvor vattet han faktisk er.. Synes ikke han har kæmpet mere end andre... Jeg stemmer på Kasper og der følger Tammi så med... Tror faktisk ik de to ville tage røven på hinanden i finalen... Nå men hvis jeg selv skulle vælge, så skulle Rasmus i finalen!! Han har spillet super godt, og stået ved sit ord hele vejen...

Glæder mig helt vildt til i aften og til de selv skal sidde og læse deres små beskeder i pandoro op!!! Så ser man deres sande jeg

Skøn paradise aften til jer alle!!

Åhh ja.. Pandoras æske i aften.. Det glæder jeg mig dælme også til at se.. Hvor må det være pinligt for nogle derinde.. hehe

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

saxi skriver:

Oki.. Har kun det det ene pars navne derinde.. Ihh hvor kan jeg bare ikke vente til klokken slår 22.00!!!  Men tænker også lidt - GUD hvor er det sørgeligt.. Hvad skal vi nu få alle andre hverdagsaftner til at gå med når klokken er 22, nu hvor det er sidste afsnit af Paradise i aften?? - man bliver sq afhængig af det skidt..

Hehe ja...Godt spørgsmål hvad man så skal lave... Mon ikk vi finder på noget at lave alligevel...

Anmeld

27. maj 2010

saxa

MoarJ skriver:

Hehe ja...Godt spørgsmål hvad man så skal lave... Mon ikk vi finder på noget at lave alligevel...

Det håber jeg da.. Hehe.. Ellers må vi jo dyrke vores mænd igen..  Det har der bestemt ikke været plads til man-tors fra kl.22.. Hehe.. Ihvertfald indtil der dukker noget andet op, man bliver dybt afhængig af...

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

saxi skriver:

Det håber jeg da.. Hehe.. Ellers må vi jo dyrke vores mænd igen..  Det har der bestemt ikke været plads til man-tors fra kl.22.. Hehe.. Ihvertfald indtil der dukker noget andet op, man bliver dybt afhængig af...

Ja.. Tror nu min kæreste bliver hammer glad for at han kan se fodbold igen... Godt nok er han selv fan PH, men ikke rigtigt fuldt med denne her gang...

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

saxi skriver:

Ja.. Marie var da skide dygtig!!Hun styrede spillet mens hun var derinde.. Havde også håbet på hun kom igen og fik en chance mere.. Men desværre..

Ærger mig også over hun ikke kom ind igen... Hun var dælme en god spiller...

Anmeld

27. maj 2010

smokin

saxi skriver:

Du kan bare hente det her og se det på computeren..

http://www.megaupload.com/?d=9CLUBIUA

Anmeld

27. maj 2010

line melias mor

Zette skriver:

Du kan bare hente det her og se det på computeren..

http://www.megaupload.com/?d=9CLUBIUA

ej hvor du sej det virker jubiiiii tak

Anmeld

27. maj 2010

Diana...

JA det bliver så spændende ha ha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.