Så er det FINALE aften i aften... Ulven Peter osv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.263 visninger
82 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Mira0911

Det er så spændende med finale iaften... Jeg kan simpelthen ikke vente...

Hvem tror du vinder i aften?

Synes det er svært, da det kan være et par, eller kun 1 spiller... Amen altså.. Tiden må gerne flyve afsted nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

line melias mor

MoarJ skriver:

Det er så spændende med finale iaften... Jeg kan simpelthen ikke vente...

Hvem tror du vinder i aften?

Synes det er svært, da det kan være et par, eller kun 1 spiller... Amen altså.. Tiden må gerne flyve afsted nu...

lige mine ord. der er noget galt med vores signal herude og der kommer først en tekniker mandag så kan ikke følge med. så min veninde har mig med over tilf blir så spændene.

tror det bliver peter og cecilie og mon ikke han kunne finde på at nuppe pengene foran hende

Anmeld

27. maj 2010

Valle81

Af dem der er tilbage - så håber jeg player ulven Peter vinder:0)

Synes sku han har kneppet så meget rundt og kommet til finalen på at lægge pigerne ned på stribe -se

RESPEKT til tudekneppe prinsen Peter:0)

Anmeld

27. maj 2010

Miia90

Tammi & casper

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

line melias mor skriver:

lige mine ord. der er noget galt med vores signal herude og der kommer først en tekniker mandag så kan ikke følge med. så min veninde har mig med over tilf blir så spændene.

tror det bliver peter og cecilie og mon ikke han kunne finde på at nuppe pengene foran hende

Øv med signalet...

Hmm.. Du kan se det på nettet...

Gud hvor bliver det spændende... Helt vildt... Jeg tror uanset hvad par det er der kommer i finalen, vil alle parter nok godt kunne finde på at tage pengene foran næsen på deres partner...

Anmeld

27. maj 2010

line melias mor

MoarJ skriver:

Øv med signalet...

Hmm.. Du kan se det på nettet...

Gud hvor bliver det spændende... Helt vildt... Jeg tror uanset hvad par det er der kommer i finalen, vil alle parter nok godt kunne finde på at tage pengene foran næsen på deres partner...

havde købt til nettet men den vil ikke afspille det rigtig øv

tror du ikke tammie og casper ville dele?

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Af dem der er tilbage - så håber jeg player ulven Peter vinder:0)

Synes sku han har kneppet så meget rundt og kommet til finalen på at lægge pigerne ned på stribe -se

RESPEKT til tudekneppe prinsen Peter:0)

Han har sq ikke lavet andet.. Hvad skal han foretage sig hjemme i DK? Højst sandsynlig det samme...

Har det svært ved at sætte et valg på hvem jeg tror der vinder... Irritere mig lidt...

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

line melias mor skriver:

havde købt til nettet men den vil ikke afspille det rigtig øv

tror du ikke tammie og casper ville dele?

Både ja og nej tror jeg.. Tror de begge kan finde på at stikke hinanden i ryggen til finalen, og egentlig ikke alligevel.. Det er svært..

Anmeld

27. maj 2010

Millzi

jeg tror enten Peter eller Cecilie vinder... Jeg håber Peter vinder, da han har kæmpet mest og sat sig mest i fare derinde frem for de andre 3.. Tammi har været ude 1 gang, så sys det er latterligt hun er inde igen og Casper er kommet let igennem det hele sys jeg... Han er ikke lige min kop te..  og f... det at Peter har været sammen med så mange tøser, der skal 2 til for at ha sex, så de har intet kan beklage sig over, mange af dem vidste jo at han havde haft andre derinde... Bare se Candy igår, hun var SÅÅÅ sur på ham, men alligevel ender hun med at knalde med ham IGEN...  

God paradise aften til alle

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

CaMiLLa E skriver:

jeg tror enten Peter eller Cecilie vinder... Jeg håber Peter vinder, da han har kæmpet mest og sat sig mest i fare derinde frem for de andre 3.. Tammi har været ude 1 gang, så sys det er latterligt hun er inde igen og Casper er kommet let igennem det hele sys jeg... Han er ikke lige min kop te..  og f... det at Peter har været sammen med så mange tøser, der skal 2 til for at ha sex, så de har intet kan beklage sig over, mange af dem vidste jo at han havde haft andre derinde... Bare se Candy igår, hun var SÅÅÅ sur på ham, men alligevel ender hun med at knalde med ham IGEN...  

God paradise aften til alle

Jeg hr desværre ikke fulgt med i hele sæsonen.. Fulgt med her den sidste måned ca...

Sååå kan ikke sætte mig 100% ind i de forskellige spiller... Havde du heller set en anden spiller inde i stedet for Tammy, som også var røget ud?

Så havde jeg nok valgt Marie.. Hun spillede rigtig godt det jeg så med hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.