Så er det FINALE aften i aften... Ulven Peter osv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

wamse

Æv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Mira0911

27. maj 2010

CiSo

ej hvor surt.

Anmeld

27. maj 2010

Valle81

LadyRanda skriver:

Skal vi fyre den af ? - Corona tonight? Not tonight..  Haha* ELLLSKER Carlos..

Klasse mege konge fantastisk kommentar:0)

Jeg har aldrig grint så meget - Carlos har just ikke lige sagt særlig meget intelligent eller sjovt- men dette var da ren stand-up:0)

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Allerede nu har peter det lumske smil på..

Anmeld

27. maj 2010

Stjernen87

Stjernen87 skriver:

Ja kan også godt vente :-)

Jeg satser ikke på Peter... Sys han er et tudehovede og MEGA latterlig  Det eneste han har arbejdet sig frem med er at ligge pigerne ned på stribe.. Haha og hvad skete der lige for Candy i går... HANDJOB!!  haha.......

En der giver mig smil på derinde er sku Carlos - han er MEGA crazy men samtidig så sindsyg at det bliver sjovt  

Min vinder er MARIE... Hun er den eneste der ku spille det spil, for satan da... Og så ryger hun så latterligt ud... ØV hun sku ha haft chancen igen frem for alle de nye 14 dage inden finalen!!

Hyg jer med sidste afsnit piWer  

Ja jeg skrev jo at Carlos var en Funny fyr.... Og selvfølgelig vælger han den type der er MEST syg i hovedet.. HAHA, for det er han sku da virkelig selv...

ÆV at det var Peter, Støttede alet ikke op om det, men ja TILLYKK TIL DEM 

Anmeld

27. maj 2010

grinny

Peter er jo godheden selv, ellers havde han da smidt den.. Nårh hvor var det sødt

Anmeld

27. maj 2010

CiSo

dejligt at de bestod og ingen stak den anden! god slutning!

Anmeld

28. maj 2010

Stumpen

HVORFOR SMED HUN IKKE DEN KUGLE???????

Synes virkelig Peters lille harem omme bagved var for meget....øf øf øf han lyver, han er slem, han er..., han er..., men hans smil er nu ikke til at stå for

Anmeld

28. maj 2010

Diana...

Ha ha jeg synes det var mega fedt de vandt! Jeg kan ikke have Tammi og Kasper. Uden Peter havde PH sgu da været kedeligt  Og hvis alle andre fyre fik chancen for at være som Peter gjorde de det. 

Jeg kan kun sige WEEEE selv om jeg nu synes jeg skulle havde vundet hele Lortet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.