duddi. skriver:
Ja det er der da helt sikkert også. Men er det ensbetydende med at man ikke må brokke sig når tingene går imod en. For nogle kan det da have store konsekvenser. Hvis du fik et skattesmæk på 30.000 ville du så ikke brokke dig? Ved i hvert fald, at jeg ville.
Jo så ville jeg helt sikkert brokke mig. Men synes der er stor forskel. Vi skal tænke på at det er en "indtægt" vi får udover vores normale løn. Det er da helt sikkert nogle dejlige penge, at få.... og ville ydelsen stige sagde vi da heller ikke nej tak til det, men mener ikke man bør sætte tærring efter nærring. Vi har ikke indregnet pengene i vores budget og det bliver de heller aldrig. Hvis vi ikke kunne leve uden den børnechek havde vi ikke valgt at sætte børn i verden.
Det ville ikke være til, at holde ud, hvis der ikke skulle mere til at vælte økonomien.
Nå det så er sagt synes jeg faktisk det er værre for de ældre der er fuldstændig afhængig af deres folkepension, at de bliver sat ned. De har i forvejen ikke for meget at rutte med og har heller ikke muligheden som os unge til at "tjene" penge.
Anmeld