Slaaaap nu af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.471 visninger
127 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

LouiseNielsen

Ja helt ærlig... Slå nu kold vand i blodet!!!

Ja det er da rigtig træls og ikke rimeligt med alt det nye spare haløj, men hallo verden går ikke under.... Der er stadig et liv ved siden af! Syntes folk går helt amok over det, alle på facebook skriver om det på deres profiler og herinde er der også oprettet gud ved hvor mange tråde om det.....

Er ik for at træde på nogen, men syntes måske vi bør huske på at de altså i nogen lande har det meget meget værre end os, og dør af sult... Her hyler vi over at skulle miste nogen tusinde kroner om året!

Ved godt mange får svært ved at "leve" uden de penge, men i bund og grund er det vel et spørgsmål om at priotere anderledes fremover....

Kram fra Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

hc=k

Jeg skrev selv en tråd omkring det, men jeg vil alligevel give dig het ret.

Anmeld

26. maj 2010

LouiseNielsen

hc=k skriver:

Jeg skrev selv en tråd omkring det, men jeg vil alligevel give dig het ret.

Dit indlæg var jo et spørgsmål... Og ikke bare, BROK BROK BROK!!

Anmeld

26. maj 2010

Fines mor

Dem som det jo rammer er dem med mange børn, 3+ ... jeg kender et par fam. der nu skal ud og finde 2000 kr. hver mdr. Det er mange penge idag, som man kan købe meget rugbrød for;-/

Anmeld

26. maj 2010

hc=k

LouiseLarsen skriver:

Dit indlæg var jo et spørgsmål... Og ikke bare, BROK BROK BROK!!

Anmeld

26. maj 2010

Laulund87

Helt enig! Vi skal da være taknemmelige for det vi har

Anmeld

26. maj 2010

Lone Jakobsen

Fines mor skriver:

Dem som det jo rammer er dem med mange børn, 3+ ... jeg kender et par fam. der nu skal ud og finde 2000 kr. hver mdr. Det er mange penge idag, som man kan købe meget rugbrød for;-/

vi er en af dem. så synes faktisk det er okay at vi skælder lidt ud.

Anmeld

26. maj 2010

Mira0911

nutche skriver:

vi er en af dem. så synes faktisk det er okay at vi skælder lidt ud.

Synes det er helt i orden at I skælder ud.. Vil jeg også selv gøre, hvis jeg havde 3+ børn...

Anmeld

26. maj 2010

Pia.

JA jeg brokker mig... virkelig meget og det fortsætter jeg med - så vidt jeg ved Louise har du 2 børn jeg har 3

Så lad os der syntes den plan er til at brække sig over brokke os og dig som føler det okay og mener vi hellere skal tænke på andre ude i verden der har det være du kan jo så springe de indlæg over...

Ja jeg lyder nok lidt bitter, men dit indlæg kan jeg ikke rigtig se hvad skal - hvis du gerne vil undgå de så kalde "brokke" indlæg så havde jeg sørme også gerne undværet dit...

God solskins dag...

Knus Pia.

Anmeld

26. maj 2010

Lone Jakobsen

Pia. skriver:

JA jeg brokker mig... virkelig meget og det fortsætter jeg med - så vidt jeg ved Louise har du 2 børn jeg har 3

Så lad os der syntes den plan er til at brække sig over brokke os og dig som føler det okay og mener vi hellere skal tænke på andre ude i verden der har det være du kan jo så springe de indlæg over...

Ja jeg lyder nok lidt bitter, men dit indlæg kan jeg ikke rigtig se hvad skal - hvis du gerne vil undgå de så kalde "brokke" indlæg så havde jeg sørme også gerne undværet dit...

God solskins dag...

Knus Pia.

bliver nød til at give dig ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.