Loppe skriver:
Og nedskærding af dagpengeret fra 4 til 2 år. Klapper i mine hænder. Man kan altid finde et job. Det handler bare om at tage det der er. Også selvom man har en lang uddannelse eller er specificeret indenfor et bestemt område. Alle kan finde ud af at gøre rent, være på en tank eller lignende. JA lønnen er ikke den bedste, men det er skisme også fordi vi er forvente fra vores dagpenge. Det er da forrykt at man kan få næsten lige så mange penge for at gå rundt derhjemme, som ved at have fuldtidsjob som fx rengøring eller butik. Og jo jeg har selv været på dagpenge i et par mdr inden jeg fik job efter endt uddannelse og jeg synes det var VILDT så mange penge jeg fik.
Prøv at kigge dig omkring, hvis der virkelig var et job til ALLE, hvorfor går derså lige nu så rekord mange rundt og er arbejdsløse.
Jeg er enig med dig så langt som til at sige at der er arbejde til de fleste UNGE mennesker.
Hov dem smuttede, fik sendt alt for tidligt! 
Og nedskærding af dagpengeret fra 4 til 2 år. Klapper i mine hænder. Man kan altid finde et job. Det handler bare om at tage det der er. Også selvom man har en lang uddannelse eller er specificeret indenfor et bestemt område. Alle kan finde ud af at gøre rent, være på en tank eller lignende. JA lønnen er ikke den bedste, men det er skisme også fordi vi er forvente fra vores dagpenge. Det er da forrykt at man kan få næsten lige så mange penge for at gå rundt derhjemme, som ved at have fuldtidsjob som fx rengøring eller butik. Og jo jeg har selv været på dagpenge i et par mdr inden jeg fik job efter endt uddannelse og jeg synes det var VILDT så mange penge jeg fik.
Prøv at kigge dig omkring, hvis der virkelig var et job til ALLE, hvorfor går der så lige nu så rekord mange rundt og er arbejdsløse?
Jeg er enig med dig så langt som til at sige at der er arbejde til de fleste UNGE mennesker.
Jeg synes det er fuldstændig forrykt at nedsætte grænsen for hvor længe man kan få dagpenge. Husk på vi SELV betaler til A-kassen!
Og prøv at spørge alle de ældre ledige der lige præcis ikke er gamle nok til at gå på efterløn. De har betalt til A-kassen hele deres liv, de kan ingen job få, kommer 2 års reglen til at gælde, så får de da virkelig et meget stort problem!
Folk der siger at der er arbejder til alle dem der gider at arbejde, er folk der ikke er med på hvad der sker i Danmark i disse tider!