Hva er der sket med vores sjove -hyggelige side ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Kløver

Laulund87 skriver:

Jeg kan godt undre mig over at folk brokker sig over trådene fra "nye" som handler om at de forlader siden pga. dårlig stemning, når sådan en tråd her er mindst lige så provokerende.

Stemningen er lidt; ud med de nye og lad siden blive ligesom dengang det bare var os gamle

Så luk da siden for nye brugere hvis det er så træls.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

dorthemus

Yrsa skriver:

Det er jo så nok heller ikke helt rigtigt...at man kan ændre en side til det man savnede...det som mange savner er personlighede, de kendte ansigter....og det er vel ok...og det kan jo ikke ændres, sådan er udviklingen bare, men nu fandt vi da lige hinanden...os gamle med den samme sang, så kan vi synge den sammen, der hvor vi må synge...

Ja det kan jeg så forstå...og det blir nok heller ikke sidste gang

Anmeld

18. maj 2010

Kløver

dorthemus skriver:

Jeg stemmer i med endnu et  Den gamle traver med at "tingene var bare så meget bedre i de gode gaaaamle dage" giver mig sgu´ lidt lange p*****...gaaab

Så kom dog videre

Siden er hvad man gør den til....ønsker man flere indlæg om bestemte emner så start selv nogle

Anmeld

18. maj 2010

Diana...

Mathilde skriver:

Jeg er helt enig!

Derudover savner jeg den personlighed der var...forstået sådan at alle kendte hinanden og det var nemmere at følge med og tage del i de andre brugeres liv.

Det "nye" baby.dk er anderledes og har nogle andre rigtig gode egenskaber end før, men ja, jeg indrømmer da at jeg savner de gamle dage herinde.

Lige præcis man kender ikke rigtig nogen mere. 

Og jeg er helt enig Tanja savner sgu også det gamle. 

Anmeld

19. maj 2010

Lady Marion <3

Yrsa skriver:

Det er jo så nok heller ikke helt rigtigt...at man kan ændre en side til det man savnede...det som mange savner er personlighede, de kendte ansigter....og det er vel ok...og det kan jo ikke ændres, sådan er udviklingen bare, men nu fandt vi da lige hinanden...os gamle med den samme sang, så kan vi synge den sammen, der hvor vi må synge...

Kunne have været skrevet af mig ..

Anmeld

19. maj 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Lige præcis man kender ikke rigtig nogen mere. 

Og jeg er helt enig Tanja savner sgu også det gamle. 

For dælen det var hyggeligt , Kan ikke forstå¨alle de nye bliver gale over det , eller stødt bare fordi nogen savner en side som den var engang.

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

Muffi . skriver:

For dælen det var hyggeligt , Kan ikke forstå¨alle de nye bliver gale over det , eller stødt bare fordi nogen savner en side som den var engang.

Ja det var sgu bare hyggeligt det var den gang man virkelig skulle på baby mindst 10 gang om dagen ha ha Nok fordi de ikke har oplevet siden som den var den gang måske ved det ikke. Men synes absolut ikke der noget at blive sur over. 

Anmeld

19. maj 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ja det var sgu bare hyggeligt det var den gang man virkelig skulle på baby mindst 10 gang om dagen ha ha Nok fordi de ikke har oplevet siden som den var den gang måske ved det ikke. Men synes absolut ikke der noget at blive sur over. 

Ha ha og hvis vi ikke var på i et par timer sendte vi sms er til hinanden hvis der skete noget spændende   Hi hi get a life   Men det var sgu sjovt og jo det er nok fordi de ikke oplevede siden dengang ..

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Ha ha og hvis vi ikke var på i et par timer sendte vi sms er til hinanden hvis der skete noget spændende   Hi hi get a life   Men det var sgu sjovt og jo det er nok fordi de ikke oplevede siden dengang ..

griner ja det sgu rigtig sjovt var det. 

Anmeld

19. maj 2010

Munder

Hmmm, hvis I savner det med intimiteten, og I er klar over, hvem der er "de gamle" kunne I jo spørge Henrik om I måtte få en "mødregruppe" Så vil I jo kunne finde hinanden der.

Jeg er -som tidligere skrevet- selv blandt de aller første på siden, men synes udviklingen har været fin. Det er da dejligt med mange brugere og mange indlæg

Jeg synes det er rigtig kedeligt med sådan et indlæg som dette, da det kan virke meget afvisende, og kan sagtens forstå at flere af de "nye" bliver stødt.

Vi skal da af med den opfattelse af nye og gamle!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.