Hva er der sket med vores sjove -hyggelige side ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

karina1980

Yrsa skriver:

Lige præcis...det her er så lige et opråb....HUSK at smide trådene der hvor de hører til...så kan de sure gamle damer der ikke gider læse om øllebrød eller børn der bliver x antal måneder i dag, springe dem over...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Heidi.

Yrsa skriver:

Jeg kan sagtens forstå hvad du mener og er helt enig...jeg savner også de gode gamle dage herinde...men vi må nok også bare sande at som så meget andet, så ændrer den her side sig også...men uhh altså, savner tiden der var...

Gør jeg osse.. Derfor er jeg her næsten ikke mere.. Siden er blevet underlig og meget NB agtig.

Anmeld

18. maj 2010

karina1980

jeg føler også siden har ændret sig,  og det er da fedt at der kommer så meget nyt til.

men jeg kan altså også godt savne at det hele ikke handler om babyer osv ikke fordi at det skal der skam også være, men ofte er der kun det når jeg logger ind, jeg bruger ihvertfald mindre og mindre tid på siden, end jeg gjorde i starten,

Anmeld

18. maj 2010

Laulund87

Jeg kan godt undre mig over at folk brokker sig over trådene fra "nye" som handler om at de forlader siden pga. dårlig stemning, når sådan en tråd her er mindst lige så provokerende.

Stemningen er lidt; ud med de nye og lad siden blive ligesom dengang det bare var os gamle

Så luk da siden for nye brugere hvis det er så træls.

Anmeld

18. maj 2010

Vidunderligeunger

Laulund87 skriver:

Jeg kan godt undre mig over at folk brokker sig over trådene fra "nye" som handler om at de forlader siden pga. dårlig stemning, når sådan en tråd her er mindst lige så provokerende.

Stemningen er lidt; ud med de nye og lad siden blive ligesom dengang det bare var os gamle

Så luk da siden for nye brugere hvis det er så træls.

Anmeld

18. maj 2010

Bondepigen

Baby.dk´s debatforum er hvad VI gør den til!!!

Synes man at siden mangler noget, så må man jo gøre noget for at man får det man mangler.... Man kan da ikke forvente at alting bliver serveret på et sølvfad... 

Dette er IKKE rettet mod trådstarter, men blot en påmindelse til os alle om, at vi selv må bidrage lidt, så siden bliver sådan som VI hver især ønsker det.

Anmeld

18. maj 2010

Laulund87

BlyViol skriver:

Rart jeg ikke er den eneste der har den fornemmelse.

Anmeld

18. maj 2010

wamse

bondepigen skriver:

Baby.dk´s debatforum er hvad VI gør den til!!!

Synes man at siden mangler noget, så må man jo gøre noget for at man får det man mangler.... Man kan da ikke forvente at alting bliver serveret på et sølvfad... 

Dette er IKKE rettet mod trådstarter, men blot en påmindelse til os alle om, at vi selv må bidrage lidt, så siden bliver sådan som VI hver især ønsker det.

Anmeld

18. maj 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

Jeg stemmer i med endnu et  Den gamle traver med at "tingene var bare så meget bedre i de gode gaaaamle dage" giver mig sgu´ lidt lange p*****...gaaab

Så kom dog videre

Siden er hvad man gør den til....ønsker man flere indlæg om bestemte emner så start selv nogle

Anmeld

18. maj 2010

Svei

dorthemus skriver:

Jeg stemmer i med endnu et  Den gamle traver med at "tingene var bare så meget bedre i de gode gaaaamle dage" giver mig sgu´ lidt lange p*****...gaaab

Så kom dog videre

Siden er hvad man gør den til....ønsker man flere indlæg om bestemte emner så start selv nogle

Det er jo så nok heller ikke helt rigtigt...at man kan ændre en side til det man savnede...det som mange savner er personlighede, de kendte ansigter....og det er vel ok...og det kan jo ikke ændres, sådan er udviklingen bare, men nu fandt vi da lige hinanden...os gamle med den samme sang, så kan vi synge den sammen, der hvor vi må synge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.