Hva er der sket med vores sjove -hyggelige side ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Vidunderligeunger

ja nu har jeg jo kun været her siden august sidste år, men synes BESTEMT at der er nogle gode/sjove/hyggelige tråde  - udover babytråde, herinde  

Jeg får sgu tit et godt grin med på vejen herinde af folk særheder(ment på en god måde)  

Selv laver jeg flest tråde ang. graviditet, for jeg har sgu tit et spørgsmål, og da mine veninder ikke har børn, og min mor jo ikke har samme nutidige viden som I har, jamen så spørger jeg herinde..

Hm, når du opretter sådan en tråd her, kan jeg måske godt føle mig en aaaanelse "provokeret", for som ny (i forhold til dem der har været med fra starten) vil man jo gerne føle sig velkommen, og det synes jeg ikke den her tråd er med til men jeg er også højgravid, fyldt med hormoner og nærtagende pt

Knus Mitzie 38+2 - som elsker den her side!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Yrsa skriver:

Lige en anden ting....hvis man kikker gennem trådene på ordet er frit, så kunne rigtig rigtig mange af dem jo godt smides under børnerelateret, børnesygdomme, gravid, fødsler osv....måske vi også lige skal blive bedre til at smide indlæg de rigtige steder...

Det ville helt klart være nemmest, hvis folk selv lige stak en finger i jorden, inden de postede indlæg. Det gør de fleste heldigvis, men jeg KAN ikke være online 24/7 og nå at flytte alle de indlæg der bliver postet forkert. Men jeg gør mit bedste...

For ja, - jeg har jo selv været træls, over alle de indlæg der ligger i kategorier de ikke bør, fordi det gør det sværere at få overblikket herinde. Også derfor jeg er 'ansat' som oprydderske

Anmeld

18. maj 2010

Mettemus

Zafir skriver:

Det ville helt klart være nemmest, hvis folk selv lige stak en finger i jorden, inden de postede indlæg. Det gør de fleste heldigvis, men jeg KAN ikke være online 24/7 og nå at flytte alle de indlæg der bliver postet forkert. Men jeg gør mit bedste...

For ja, - jeg har jo selv været træls, over alle de indlæg der ligger i kategorier de ikke bør, fordi det gør det sværere at få overblikket herinde. Også derfor jeg er 'ansat' som oprydderske

Vil ikke kommenterer overskriften, for den provokerer lidt mig på samme måde som BlyViol.

Mht. at poste debatindlæg rigtig, tænkte jeg på om det ville være en ide at revurdere om der er behov for så mange overskrifter. Synes selv det er super uoverskueligt at der er så mange, og gætter på at det derfor indimellem er nemmest at smide en debat under "ordet er frit"? Kunne man med fordel slå nogle sammen/slette nogle helt?

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

Mettemus skriver:

Vil ikke kommenterer overskriften, for den provokerer lidt mig på samme måde som BlyViol.

Mht. at poste debatindlæg rigtig, tænkte jeg på om det ville være en ide at revurdere om der er behov for så mange overskrifter. Synes selv det er super uoverskueligt at der er så mange, og gætter på at det derfor indimellem er nemmest at smide en debat under "ordet er frit"? Kunne man med fordel slå nogle sammen/slette nogle helt?

Vi har hele tiden gået ind for at få FLERE kategorier, da det hele ellers ville ende i en stor pærevælling. Det vil være umuligt at finde indlæg efterfølgende hvis der ikke var så mange kategorier. Det skal være så, folk kan gå ind og kigge i de emner de syntes er spændende for at søge oplysninger og info senere hen.

Derfor er det sådan. - Der bliver ikke slettet kategorier, det er i hvertfald IKKE på tale. Men der bliver løbende lavet flere, hvis der er behov for det

Anmeld

18. maj 2010

Mettemus

Zafir skriver:

Vi har hele tiden gået ind for at få FLERE kategorier, da det hele ellers ville ende i en stor pærevælling. Det vil være umuligt at finde indlæg efterfølgende hvis der ikke var så mange kategorier. Det skal være så, folk kan gå ind og kigge i de emner de syntes er spændende for at søge oplysninger og info senere hen.

Derfor er det sådan. - Der bliver ikke slettet kategorier, det er i hvertfald IKKE på tale. Men der bliver løbende lavet flere, hvis der er behov for det

Helt ok, ville bare lige spørge

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

Mettemus skriver:

Helt ok, ville bare lige spørge

Det er også helt okay, lige at få opklaret sine Hmmm's

Anmeld

18. maj 2010

N&J

Zafir skriver:

Det er også helt okay, lige at få opklaret sine Hmmm's

Til gengæld så syntes jeg personligt at det var mere overskueligt før da katogorierne stod som på en lang liste i alfabetisk orden, end nu hvor de står tredelt, det bliver sværere at overskue at finde den kategori man leder efter, syntes jeg bruger tre gange så meget tid på at finde dem end jeg gjorde da det var en lang liste..

Anmeld

18. maj 2010

Svei

Zafir skriver:

Lige præcis...det her er så lige et opråb....HUSK at smide trådene der hvor de hører til...så kan de sure gamle damer der ikke gider læse om øllebrød eller børn der bliver x antal måneder i dag, springe dem over...

Anmeld

18. maj 2010

betski

Til gengæld så syntes jeg personligt at det var mere overskueligt før da katogorierne stod som på en lang liste i alfabetisk orden, end nu hvor de står tredelt, det bliver sværere at overskue at finde den kategori man leder efter, syntes jeg bruger tre gange så meget tid på at finde dem end jeg gjorde da det var en lang liste..

Såden en liste her

https://www.baby.dk/debat/debatten-paa-baby_1.aspx

Anmeld

18. maj 2010

N&J

duddi. skriver:

Såden en liste her

https://www.baby.dk/debat/debatten-paa-baby_1.aspx

Ja, hvordan fik du den til det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.