Hva er der sket med vores sjove -hyggelige side ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Riksen

Jeg er enig med Zafir!

Jeg er heller ikke helt ny her på siden, og jeg synes at siden fungerer supergodt! Overordnet er det jo en babyside, der omhandler alle aspekter i relation til babyer, så det er da ikke så underligt, at der er flest indlæg om børne- og graviditetsrelaterede emner. Og hvis du savner de sjove indlæg, så er du da velkommen til smide et par stykker herind

Det er jo ikke fordi, vi er en samling rigide kvinder uden humor

Kram fra Rikke, der elsker de fleste former for humor - også den dårlige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

betski

N&J skriver:

Ja, hvordan fik du den til det.. 

Under debat klikker du bare på "debatten på baby"

Anmeld

18. maj 2010

N&J

duddi. skriver:

Under debat klikker du bare på "debatten på baby"

Tak.. 

Anmeld

18. maj 2010

Sakris

Som ny føler jeg mig meget uvelkommen ved at læse dit indlæg. Jeg meldte mig på denne side fordi jeg manglede viden omkring graviditet og børn, og ikke rigtig har nogle at spørge ellers. Jeg synes der er fint mange indlæg med sjove påfund og lege, men kan selvfølgelig ikke udtale mig om hvordan det var for 2 år siden. Ærlig talt er det jo BABY.dk, så det er vel fair nok at der er mest om det emne. Det er vel grunden til at størstedelen fandt denne side i første omgang!

Anmeld

18. maj 2010

betski

Sakris skriver:

Som ny føler jeg mig meget uvelkommen ved at læse dit indlæg. Jeg meldte mig på denne side fordi jeg manglede viden omkring graviditet og børn, og ikke rigtig har nogle at spørge ellers. Jeg synes der er fint mange indlæg med sjove påfund og lege, men kan selvfølgelig ikke udtale mig om hvordan det var for 2 år siden. Ærlig talt er det jo BABY.dk, så det er vel fair nok at der er mest om det emne. Det er vel grunden til at størstedelen fandt denne side i første omgang!

Kan ikke forstå du føler dig uvelkomme pga hendes tråd. Som jeg læser det antaster hun da ikke nye medlemmer. Det er vel reelt nok, at hun er/var glad for siden da den var hel ny. Ja det er en baby side, men siden er vel også for os der har lidt større børn. Og emnet "ordet er frit" ligger jo op til debat om alt mulig også ting der ikke har med baby/børn at gøre. Tror bestemt ikke du skal tage hendes indlæg som noget negatitv mod "nye" brugere

Anmeld

18. maj 2010

Mira0911

Synes siden er kanon hyggelig, sjov, osv i den dur...

Der sker udvikling på siden hele tiden, vi kan jo ikke have det samme i 100 år...

Der skal ske noget nyt engang imellem...

Anmeld

18. maj 2010

Mathilde

Yrsa skriver:

Jeg kan sagtens forstå hvad du mener og er helt enig...jeg savner også de gode gamle dage herinde...men vi må nok også bare sande at som så meget andet, så ændrer den her side sig også...men uhh altså, savner tiden der var...

Jeg er helt enig!

Derudover savner jeg den personlighed der var...forstået sådan at alle kendte hinanden og det var nemmere at følge med og tage del i de andre brugeres liv.

Det "nye" baby.dk er anderledes og har nogle andre rigtig gode egenskaber end før, men ja, jeg indrømmer da at jeg savner de gamle dage herinde.

Anmeld

18. maj 2010

Lady Marion <3

Nu er der et par stykker af de nye der skriver at de føler sig ramt af mit indlæg , det var bestemt ikke meningen og føler slet ikke det var møntet på jer , jeg spurgte hvad årsagen kunne være og hvad vi kunne gøre , vi burde kunne finde det frem igen eftersom vi alle stadig har profil herinde.

Anmeld

18. maj 2010

Lady Marion <3

Mathilde skriver:

Jeg er helt enig!

Derudover savner jeg den personlighed der var...forstået sådan at alle kendte hinanden og det var nemmere at følge med og tage del i de andre brugeres liv.

Det "nye" baby.dk er anderledes og har nogle andre rigtig gode egenskaber end før, men ja, jeg indrømmer da at jeg savner de gamle dage herinde.

Personligheden   Præcis , det savner jeg vildt meget .

Anmeld

18. maj 2010

Svei

Mathilde skriver:

Jeg er helt enig!

Ja, det er nok lige præcis det...personligheden som er væk og som jeg savner rigtig meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.