Det er jo fuldstændig lige hvad der fylder i folk på det tidspunkt det kommer op. Samtidig skal der være nogen der har lyst til at lave den slags indlæg.
DERUDOVER, har vi rigtig mange flere gravide, fødende osv. mødre i øjeblikket. Så det er klart, at babyer og børn og fødsler osv. fylder rigtig meget.
MEN - jeg er af den holdning, at vi har et sted, så er vi selv herre over at fylde det med hvad vi drømmer om og har lyst til, så hvis du savner den slags indlæg, så start dem...
Så får de jo lynhurtigt sit eget liv.
Jeg savner dem sådan set ikke. Jeg syntes der er masser af useriøst spas rundt omkring på nettet... Så jeg behøver ikke starfucker-tråde... Samtidig har jeg det måske også sådan, at det ikke er tråde der kan komme op igen og igen, for når de har været igennem én gang, så kan vi jo ikke have dem igen 
MEN MEN MEN - Jeg har da masser af skæg og smil på læben herinde. Den anden dag, da jeg AKUT ikke kunne beslutte mig for, hvad jeg skulle aften-snacke. Der syntes jeg der var utrolig mange der lige trådte til, med en hjælpende hånd. OG DER sad jeg og fnisede lystigt for mig selv.
- SÅ SÅ så mener jeg, at man jo selv kan starte de fnisere og grinere, man har lyst til at få og man mangler 
Anmeld