Hva er der sket med vores sjove -hyggelige side ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.291 visninger
58 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Lady Marion <3

Jeg er jo gammel baby.dk bruger   Har brugt siden i 2 år ca ..  Var ivrig bruger af den det første halvandet år   Mange sjove spændende indlæg om bla ,, parforhold , sex , starfucker mm .. Man kunne altid få et godt grin herinde   Det mangler ligesom helt nu og jeg tænker hvorfor   Hvad er der sket med siden ? Syntes næsten ikke det drejer sig om andet end baby billeder og baby snak (ved godt det er en baby-side) Men sådan var det ikke før   Vi er stadig en del af de gamle brugere , er vi begyndt at gemme os ????  Kom med bud i søde tøser ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan godt lidt se hvad du mener... Jeg har sev været her i ca. 1,5 år nu. Jeg synes de indlæg du taler om kommer meget i perioder... I andre perioder er her mere baby-orienteret hvilket er fair nok og så pludselig tager fanden ved folk og det ene spøjse og skægge indlæg efter det andet dukker op...

Tålmodighed

Anmeld

18. maj 2010

Lady Marion <3

Rosa skriver:

Jeg kan godt lidt se hvad du mener... Jeg har sev været her i ca. 1,5 år nu. Jeg synes de indlæg du taler om kommer meget i perioder... I andre perioder er her mere baby-orienteret hvilket er fair nok og så pludselig tager fanden ved folk og det ene spøjse og skægge indlæg efter det andet dukker op...

Tålmodighed

He he syntes der er langt mellem de sjove spøjse indlæg   Men jo ,, tålmodighed er et godt bud  

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er jo fuldstændig lige hvad der fylder i folk på det tidspunkt det kommer op. Samtidig skal der være nogen der har lyst til at lave den slags indlæg.

DERUDOVER, har vi rigtig mange flere gravide, fødende osv. mødre i øjeblikket. Så det er klart, at babyer og børn og fødsler osv. fylder rigtig meget.

MEN - jeg er af den holdning, at vi har et sted, så er vi selv herre over at fylde det med hvad vi drømmer om og har lyst til, så hvis du savner den slags indlæg, så start dem... Så får de jo lynhurtigt sit eget liv.

Jeg savner dem sådan set ikke. Jeg syntes der er masser af useriøst spas rundt omkring på nettet... Så jeg behøver ikke starfucker-tråde... Samtidig har jeg det måske også sådan, at det ikke er tråde der kan komme op igen og igen, for når de har været igennem én gang, så kan vi jo ikke have dem igen

MEN MEN MEN - Jeg har da masser af skæg og smil på læben herinde. Den anden dag, da jeg AKUT ikke kunne beslutte mig for, hvad jeg skulle aften-snacke. Der syntes jeg der var utrolig mange der lige trådte til, med en hjælpende hånd. OG DER sad jeg og fnisede lystigt for mig selv. - SÅ SÅ så mener jeg, at man jo selv kan starte de fnisere og grinere, man har lyst til at få og man mangler

Anmeld

18. maj 2010

Svei

Jeg kan sagtens forstå hvad du mener og er helt enig...jeg savner også de gode gamle dage herinde...men vi må nok også bare sande at som så meget andet, så ændrer den her side sig også...men uhh altså, savner tiden der var...

Anmeld

18. maj 2010

DK

Hej

Jeg kan godt se at siden har ændret sig lidt. Men så må du jo oprette nye tråde Muffi 

Jeg tror også at en af grundende til at her er blevet mere baby-orienteret er den, at mange af os gamle/faste er blevet gravide/har født, og så drejer vores interesse sig jo naturligt over i en mere babypræget retning! Derudover, så skal alle de nye gravide her på siden jo også lige "lære" at baby.dk sagtens kan bruges til andet end blot graviditet og fødselsindlæg!

Så det skal nok komme igen, men ellers må du indtil videre selv oprette et tons indlæg!!

Knus Ditte (nu 4+4 iflg. lægen!)

Anmeld

18. maj 2010

Lady Marion <3

Zafir skriver:

Det er jo fuldstændig lige hvad der fylder i folk på det tidspunkt det kommer op. Samtidig skal der være nogen der har lyst til at lave den slags indlæg.

DERUDOVER, har vi rigtig mange flere gravide, fødende osv. mødre i øjeblikket. Så det er klart, at babyer og børn og fødsler osv. fylder rigtig meget.

MEN - jeg er af den holdning, at vi har et sted, så er vi selv herre over at fylde det med hvad vi drømmer om og har lyst til, så hvis du savner den slags indlæg, så start dem... Så får de jo lynhurtigt sit eget liv.

Jeg savner dem sådan set ikke. Jeg syntes der er masser af useriøst spas rundt omkring på nettet... Så jeg behøver ikke starfucker-tråde... Samtidig har jeg det måske også sådan, at det ikke er tråde der kan komme op igen og igen, for når de har været igennem én gang, så kan vi jo ikke have dem igen

MEN MEN MEN - Jeg har da masser af skæg og smil på læben herinde. Den anden dag, da jeg AKUT ikke kunne beslutte mig for, hvad jeg skulle aften-snacke. Der syntes jeg der var utrolig mange der lige trådte til, med en hjælpende hånd. OG DER sad jeg og fnisede lystigt for mig selv. - SÅ SÅ så mener jeg, at man jo selv kan starte de fnisere og grinere, man har lyst til at få og man mangler

Rigtigt man kan oprette sjove indlæg selv , har også prøvet men de drukner fuldstændigt i alt det andet   Jeg havde da ikke tænkt mig at starfucker tråden skulle op igen , det var bare et eks. på hvor meget gang der var i den før ..

Anmeld

18. maj 2010

Svei

Lige en anden ting....hvis man kikker gennem trådene på ordet er frit, så kunne rigtig rigtig mange af dem jo godt smides under børnerelateret, børnesygdomme, gravid, fødsler osv....måske vi også lige skal blive bedre til at smide indlæg de rigtige steder...

Anmeld

18. maj 2010

Lady Marion <3

Yrsa skriver:

Lige en anden ting....hvis man kikker gennem trådene på ordet er frit, så kunne rigtig rigtig mange af dem jo godt smides under børnerelateret, børnesygdomme, gravid, fødsler osv....måske vi også lige skal blive bedre til at smide indlæg de rigtige steder...

Du har ret   Så drukner det andet ikke så voldsomt .

Anmeld

18. maj 2010

Munder

Jeg har været på siden fra dag 1, og er da glad for den udvikling der har været.

I starten var "de gamle" brugerne mere synlige, da vi ikke var så mange....Baby var sådan lidt intimt og småt.

Det er da super fedt, at der hele tiden kommer flere til. Det er jo det der gør, at siden kan køre og udvikler sig. Jo flere brugere jo bedre siger jeg.

Jeg må indrømme, at jeg blev en lille smule ked af din overskrift. Synes så absolut stadig dette er en sjov og hyggelig side!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.