Hva er der sket med vores sjove -hyggelige side ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Riksen

Munder skriver:

Hmmm, hvis I savner det med intimiteten, og I er klar over, hvem der er "de gamle" kunne I jo spørge Henrik om I måtte få en "mødregruppe" Så vil I jo kunne finde hinanden der.

Jeg er -som tidligere skrevet- selv blandt de aller første på siden, men synes udviklingen har været fin. Det er da dejligt med mange brugere og mange indlæg

Jeg synes det er rigtig kedeligt med sådan et indlæg som dette, da det kan virke meget afvisende, og kan sagtens forstå at flere af de "nye" bliver stødt.

Vi skal da af med den opfattelse af nye og gamle!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Svei

Munder skriver:

Hmmm, hvis I savner det med intimiteten, og I er klar over, hvem der er "de gamle" kunne I jo spørge Henrik om I måtte få en "mødregruppe" Så vil I jo kunne finde hinanden der.

Jeg er -som tidligere skrevet- selv blandt de aller første på siden, men synes udviklingen har været fin. Det er da dejligt med mange brugere og mange indlæg

Jeg synes det er rigtig kedeligt med sådan et indlæg som dette, da det kan virke meget afvisende, og kan sagtens forstå at flere af de "nye" bliver stødt.

Vi skal da af med den opfattelse af nye og gamle!!!

Hvis du læser længere oppe vil du se det er sket...

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

Laulund87 skriver:

Jeg kan godt undre mig over at folk brokker sig over trådene fra "nye" som handler om at de forlader siden pga. dårlig stemning, når sådan en tråd her er mindst lige så provokerende.

Stemningen er lidt; ud med de nye og lad siden blive ligesom dengang det bare var os gamle

Så luk da siden for nye brugere hvis det er så træls.

Jamen det slet ikke det det handler om. Jeg synes det skønt at siden er vokset så meget og der kommet en masse nye. Men før hen der kende man bare hinanden på en anden måde man kom lidt tættere på livet af hinanden. Men sådan er det vel nå siden var mindre ikk. 

Jeg siger absolut ikke de nye ikke er velkomme tværtimod synes jeg det skønt med nye men derfor kan man jo godt savner det der var tidligere. 

Knus Diana 

Anmeld

19. maj 2010

Munder

Yrsa skriver:

Den var lige smuttet så

Anmeld

19. maj 2010

Lady Marion <3

Yrsa skriver:

Undskyld er jeg langsom   Har vi fået en gruppe ???

Anmeld

19. maj 2010

lisbethita

Muffi . skriver:

Jeg er jo gammel baby.dk bruger   Har brugt siden i 2 år ca ..  Var ivrig bruger af den det første halvandet år   Mange sjove spændende indlæg om bla ,, parforhold , sex , starfucker mm .. Man kunne altid få et godt grin herinde   Det mangler ligesom helt nu og jeg tænker hvorfor   Hvad er der sket med siden ? Syntes næsten ikke det drejer sig om andet end baby billeder og baby snak (ved godt det er en baby-side) Men sådan var det ikke før   Vi er stadig en del af de gamle brugere , er vi begyndt at gemme os ????  Kom med bud i søde tøser ...

Hejsa Muffi :-)

Jeg har ikke været bruger så længe....så jeg ved ikke, hvordan det var, men synes også at indlæg om livet generelt med kærester, sex, parforhold osv. er de indlæg, som jeg synes er fedest at læse - men jeg synes også, at det er sjovt at se babybilleder af de veninder jeg har herinde!  

Jeg skal nok gøre mit til at få fokus tilbage på de sjove ting. Baby.dk er underholdning fra min side - når man nogle gange ikke kommer så meget ud som man engang gjorde :-) 

Og sidst....synes det er fedt, at du laver en tråd for at ruske lidt op i os allesammen :-)

KÆMPE krammer 

Anmeld

19. maj 2010

Lady Marion <3

lisbethita skriver:

Jeg har ikke været bruger så længe....så jeg ved ikke, hvordan det var, men synes også at indlæg om livet generelt med kærester, sex, parforhold osv. er de indlæg, som jeg synes er fedest at læse - men jeg synes også, at det er sjovt at se babybilleder af de veninder jeg har herinde!  

Jeg skal nok gøre mit til at få fokus tilbage på de sjove ting. Baby.dk er underholdning fra min side - når man nogle gange ikke kommer så meget ud som man engang gjorde :-) 

Og sidst....synes det er fedt, at du laver en tråd for at ruske lidt op i os allesammen :-)

KÆMPE krammer 

Dejligt dejligt dejligt   Hvor er det fedt du ikke ser mit indlæg som negativt ,,   For det var nemlig slet ikke meningen ...   Ja vi skal ruskes lidt allesammen så det igen bliver rigtigt underholdende ,, også for os uden spædbørn ,,,

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

lisbethita skriver:

KÆMPE krammer 

SÅDAN HØRT 

Anmeld

19. maj 2010

JustAnotherName

Jeg har været på siden fra dag 1, og er da glad for den udvikling der har været.

I starten var "de gamle" brugerne mere synlige, da vi ikke var så mange....Baby var sådan lidt intimt og småt.

Det er da super fedt, at der hele tiden kommer flere til. Det er jo det der gør, at siden kan køre og udvikler sig. Jo flere brugere jo bedre siger jeg.

Jeg må indrømme, at jeg blev en lille smule ked af din overskrift. Synes så absolut stadig dette er en sjov og hyggelig side!

Helt enig med dig.

Og hvis der er noget som man savner eller mangler, så må man jo selv gøre sit til at skabe det! Fremfor bare at konstatere, at man syntes, at der er en forskel fra tidligere, og så sætte spørgsmålstegn ved det....

Vi er efterhånden rigtigt mange mennesker herinde.
Nogle mangler det samme som dig. Andre mangler det du synes der er rigeligt af. For behovene og interesserne er jo vidt forskellige. Heldigvis

Så hvis du mangler noget - så start det op, og se hvor mange der (ligesom dig) synes at det er sagen. Der skal da sikker stadig nok være masser ....og mig selv inkl.

Jeg kan lide det hele - både de sjove, de dybe og de følsomme emner - og ja, selvfølgelig at se billeder af børn og læse, og lære.
Det ER jo som bekendt en baby side.

Men der er da plads til ALT herinde ...stadig! Det synes jeg ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.