Jeg har været på siden fra dag 1, og er da glad for den udvikling der har været.
I starten var "de gamle" brugerne mere synlige, da vi ikke var så mange....Baby var sådan lidt intimt og småt.
Det er da super fedt, at der hele tiden kommer flere til. Det er jo det der gør, at siden kan køre og udvikler sig. Jo flere brugere jo bedre siger jeg.
Jeg må indrømme, at jeg blev en lille smule ked af din overskrift. Synes så absolut stadig dette er en sjov og hyggelig side!
Helt enig med dig.
Og hvis der er noget som man savner eller mangler, så må man jo selv gøre sit til at skabe det! Fremfor bare at konstatere, at man syntes, at der er en forskel fra tidligere, og så sætte spørgsmålstegn ved det....
Vi er efterhånden rigtigt mange mennesker herinde.
Nogle mangler det samme som dig. Andre mangler det du synes der er rigeligt af. For behovene og interesserne er jo vidt forskellige. Heldigvis 
Så hvis du mangler noget - så start det op, og se hvor mange der (ligesom dig) synes at det er sagen. Der skal da sikker stadig nok være masser ....og mig selv inkl. 
Jeg kan lide det hele - både de sjove, de dybe og de følsomme emner - og ja, selvfølgelig at se billeder af børn og læse, og lære.
Det ER jo som bekendt en baby side.
Men der er da plads til ALT herinde ...stadig! Det synes jeg ihvertfald 
Anmeld