Puha, kører nu på 16. time med veer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg krydser fingre for at der snart sker noget RIGTIG spændende for dig Og jeg er sikker på, at når du når til at hun er liiiige på vej ud, så får du kræfter igen

HELD OG LYKKE OG MEGA SPÆNDENDE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

dorthemus

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, det håber jeg i hvertfald..

Lige pt tænker jeg slet ikke på grunden til disse smerter, jeg vil bare gerne slippe så meget for dem lige nu.. - Nej hvis det kun tog 10-15 timer måske og hun så var ude, men det her er liiiiige lidt i overkanten synes jeg...

Ja det lyder godt nok stygt  Jeg har selv haft nogle jag i bækkenet som fik mig til at snappe efter vejret...og så ved jeg jo godt at det blir meget værre ....og jeg har ikke engang haft tegnblødning eller set min slipprop gå

til dig...du skal nok klare det. Din præmie kommer snart

Anmeld

16. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

nøj hvor spændende, selv om det også lyder rigtig hårdt. Håber de måske snart vil se dig derinde på fødegangen. Held og lykke, nu er du snart moaaar

Anmeld

16. maj 2010

Lone Jakobsen

~~M.Nielsen~~ skriver:

det er simpelthen forfærdeligt..

ja det kan være rigtigt hårdt. hvis du ikke kan sove, men stadig har mod på at spise lidt, så er mørk chokolade og cola gode kilder til hurtig energi.

Anmeld

16. maj 2010

NoName

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, jeg har siden igår aftes ved 20 tiden haft veer. Min slimprop gik jo igår omkring kl 20 og derefter kom de med jævne mellemrum.. Jeg har overhovedet ikke sovet i nat, og prøver ihærdigt på at få bare en smule søvn nu, men hver gang jeg falder i søvn så kommer der en, og det er SÅ trættende..

Veerne gør VOLD ondt, men mellemrummene er blevet lange mellem efter jeg tog to panodiler for at få bare en smule ro på kroppen.. Men det er okay, for jeg har virkelig brug for at få slappet lidt af.. Og min mave gør så ondt, altså er øm efter så mange timer nu.

Jeg har ringet til fødegangen men de vil ikke se mig endnu, og har fået besked på at jeg desværre nok bare må accepterer at jeg er en af dem der har veer lang tid..

Heldigvis tror jeg ikke de går helt i sig igen, før jeg har født, lige som de gjorde igår morges..

Bare en lille opdatering herfra! God søndag!

Nej nej nej Marikka....

Guud hvor spændende... men ja 16+ timer med veer øv øv...

Jeg håber for dig at du finder en måde hvorpå du kan få slappet lidt af, evt få sovet lidt... X fingre for at der ikke er langt igen...

glæder mig til at høre mere...

Knus, kram + held og lykke herfra

Majken

Anmeld

16. maj 2010

Bare mig..

Zafir skriver:

Jeg krydser fingre for at der snart sker noget RIGTIG spændende for dig Og jeg er sikker på, at når du når til at hun er liiiige på vej ud, så får du kræfter igen

HELD OG LYKKE OG MEGA SPÆNDENDE

Ja det gør man sikkert Glæder mig til de på fødegangen siger "Så presser du bare liiiiige én gang mere!.!"

Tak!

Anmeld

16. maj 2010

Bare mig..

Alexis skriver:

nøj hvor spændende, selv om det også lyder rigtig hårdt. Håber de måske snart vil se dig derinde på fødegangen. Held og lykke, nu er du snart moaaar

Jeg har lige snakket med en jm derinde for en halv time siden ca, og de ville ikke se mig... - ikke før om et par timer, men kun hvis der var 4 min imellem... hmmm

Det er SÅ frustrerende...

Anmeld

16. maj 2010

Bare mig..

noname skriver:

Nej nej nej Marikka....

Guud hvor spændende... men ja 16+ timer med veer øv øv...

Jeg håber for dig at du finder en måde hvorpå du kan få slappet lidt af, evt få sovet lidt... X fingre for at der ikke er langt igen...

glæder mig til at høre mere...

Knus, kram + held og lykke herfra

Majken

Jeg har lagt på sofaen og slappet af hele dagen, og VIRKELIG haft ondt af mig selv... Men sove, det kan jeg ikke. For hver gang jeg falder hen, så kommer der en ve der siger spar to... AV!!!

Tak!

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja det gør man sikkert Glæder mig til de på fødegangen siger "Så presser du bare liiiiige én gang mere!.!"

Tak!

Siger du lige til, når du tager afsted?

Anmeld

16. maj 2010

Bare mig..

Zafir skriver:

Siger du lige til, når du tager afsted?

Ja, jeg skal prøve og opdaterer Hvis der kommer en underlig besked herinde hvor der ikke står noget i eller noget, så er det fordi jeg ikke kunne koncentrerer mig og bare har sendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.