Puha, kører nu på 16. time med veer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Mimic

det både lindrer men kan altså også sætte mere gang i det... hvilket jo kun er godt

der skal jo skub i veerne før at de virkelig duer

og ja det gør møg ondt, men du er jo supersej og har klaret de første mange timer...

rigtig god fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Bare mig..

MoarJ skriver:

Ej det er da slet ikke rart for dig... Har du nogen hos dig til at berolige dig?

Ja det har jeg... Min kæreste er her Men man kan alligevel godt føle sig lidt alene i sådan noget her.. /:

Anmeld

16. maj 2010

Mimic

det både lindrer men kan altså også sætte mere gang i det... hvilket jo kun er godt

der skal jo skub i veerne før at de virkelig duer

og ja det gør møg ondt, men du er jo supersej og har klaret de første mange timer...

rigtig god fødsel

Anmeld

16. maj 2010

Mira0911

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja det har jeg... Min kæreste er her Men man kan alligevel godt føle sig lidt alene i sådan noget her.. /:

Det vil jeg godt give dig ret i... Jeg følte mig også lidt alene, selvom min kæreste var her...

Anmeld

16. maj 2010

Bare mig..

Tanja78 skriver:

Det er en hård tjans, men du skal nok klare den  Du skal bare blive ved med at presse på ude på FG så du ikke kommer til at gå "alt for længe" - det kan kroppen ikke kapere til sidst.

Min slimprop røg mandag nat og der startede mine veer - hun kom først til verdenen torsdag kl. 18.25 og der havde jeg ringet og rykket 4 gange i løbet af to dage for at måtte komme derud og bare få en "opdatering" på hvordan det så ud. Mit problem var bare at uanset hvad de gjorde åbnede jeg mig ikke rigtig så det endte ud i kejsersnit.

Jeg håber det bedste for dig  men derfor tøv ikke med at ringe og presse dem lidt - for måske at blive sat i gang (hindeløsning, vandafgang m.m.)

Positive tanker sendes

Ja, da jeg ringede i morges ville jeg egentlig helst have haft de sagde at jeg kunne komme derop og lige få en opdatering på om der sker noget eller hvordan det står til... Men nej..

Jeg synes da egentlig selv jeg har lagt mange timer nu, så kunne da godt bruge en lille opdatering på hvordan det står til "dernede"..

Anmeld

16. maj 2010

mortilfreja

jeg ville nu heller ikke tøve med at ringe til FG og evt rykke dem for at prikke hul på vandet.. Håber ikke du kommer til at gå så længe som jeg.. Jeg havde veer i 40 timer..! Det var sindsygt hårdt.. Fik først prikket hul på vandet 3 timer før jeg fødte.. Så ring du bare derud og få dem til at gøre noget.. Føler med dig.. Kram herfra

Anmeld

16. maj 2010

nuggie

jeg synes at du skal ringe til FG og bede om at de ligge kigger på dig. jeg gik selv med ureglmæssige veer i to døgn og da jeg endelig fik "lov" at komme op til undersøgelse var både mig og min søn meget påvirket af den lange tids venten, jeg fik taget vandet og der efter gik det hurtigt, jeg fik aldrig reglmæssige veer og efter fødselsen var vi begge meget afkræftet. da jeg snakkede med JM efterføglene, var hendes grund til at de ikke havde taget mig ind før, at jeg ikke have virket til at have "rigtig" undt. men ens smertetræslek er jo forskellig.  og jeg var 21 år og ville helst ikke være til besvær..

så min råd vil være at ringe og bede om at lige komme  forbi til et tjek, det plejer de ikke at sige nej til.

Anmeld

16. maj 2010

Bare mig..

mortilfreja skriver:

jeg ville nu heller ikke tøve med at ringe til FG og evt rykke dem for at prikke hul på vandet.. Håber ikke du kommer til at gå så længe som jeg.. Jeg havde veer i 40 timer..! Det var sindsygt hårdt.. Fik først prikket hul på vandet 3 timer før jeg fødte.. Så ring du bare derud og få dem til at gøre noget.. Føler med dig.. Kram herfra

Jeg samler mig lige lidt mod til at gøre det hihi.. Men jo, der skal vel gøres et eller andet på et tidspunkt.. -Altså de skal vel forsøge et eller andet...

Anmeld

16. maj 2010

Low

Jeg krydser fingere

Held og lykke til jer alle

Anmeld

16. maj 2010

Mor til L&S

~~M.Nielsen~~ skriver:

Lindre det? Sætter det ikke mere gang i det ? /: For hvis det lindre er jeg den der er smuttet

Det lindre Varmt vand er fantastisk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.