Puha, kører nu på 16. time med veer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

MarieMor

glæder mig til at høre hvordan det hele skrider frem .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

mortilfreja

Hold da op.. Det er da slet ik i orden at de ikke vil se dig. Hvis jeg var dig ville jeg bare tage derind. Så afviser de dig ihvertfald ikke.. Og så kan du få vished om hvor langt der er igen.. Held og lykke. Venter spændt på nye opdateringer

Kram og tanker herfra

Anmeld

16. maj 2010

nuggie

jeg vil ikke gøre dig nervøs, men jeg synes at du skal insiterer på at de kigger på dig i aften. jeg gik selv alt for mange timer med veer ved min første fødsel, og da de så endelig ville se mig havde jeg åbnet mig 8 cm, og havde grønt fostervand, som de mente var kommet på grund af at jeg havde gået så længe. det kostede os et par overnatninger på neonatal afd. og en dreng som var så afkræftet at han ikke ville sutte, noget som jeg kæmpede med lang tid efter. ALT gik fint efter et par dage, men det er en start som man godt kan undvære.  jeg synes nogen gange at de holder sig for meget til det med relgmæssige veer og intaval.... denne gang har jeg fået lov at komme ind med det sammen, når jeg mener at det er tid, pga. min tidlige fødsel.. (hvis jeg overhovdet får lov at føde naturligt, men det er en anden historie)

så hvis du føler dig det midste usikker så insiter på at du lige kan komme op og blive kigget på.

Anmeld

16. maj 2010

mamalicious

Er da super spændt på at hører fra dig igen!!! Tænk om det er med lillen næste gang???!!!!

HEPPER PÅ DIG !!!!!!

Anmeld

16. maj 2010

XXSS

noname skriver:

Nej nej nej Marikka....

Guud hvor spændende... men ja 16+ timer med veer øv øv...

Jeg håber for dig at du finder en måde hvorpå du kan få slappet lidt af, evt få sovet lidt... X fingre for at der ikke er langt igen...

glæder mig til at høre mere...

Knus, kram + held og lykke herfra

Majken

Du ringer bare igen når der er gået et par timer og så må de få taget sig sammen  Pøj pøj det skal nok gå rigtig godt alt sammen.

Anmeld

16. maj 2010

Muffinmus

grunden til at du går så længe er fordi dine veer ikkeer kraftige nok:

De skal nok tage til og SÅ gør det ondt...Men indtil da må du bare kime dem ned og få dem til at tage vandet, for så sker der ofte noget relativt kort efter når man allerede har veer.

Pas på du ikke ender som mig. HAvde veer i 45 timer og endte i AKS fordi knægten deriden ikke kunne holde til det. Der tog de vandet efter 30 timer, men det hjalp ikke mig, kunne overhovedet ikke åbne mig og derfor endte det som det gjorde.

Anden gang fødte jeg på 8 timer ca, en heeeelt adnen oplevelse.

Og jeg var godt klar over at de veer jeg hadve haft første gang slet ikke var nær så kraftige som de skulle være for at en fødsel ville ende i en faktisk fødsel.

DE gjorde pisse hamrende naller og jeg tudede til sidst af smerte...men det var intet i forhold til de RIGTIG fødsels veer jeg fik anden gang. Kors i røven mand:-)

Så derfor kæmper din krop lige nu, den vil gerne føde, men dine veer er simpelthen ikke gode nok.

Håber de giver den gas fra nu og de næste timer så du kan få dit kære barn i armene. Og tro mig, det er ventetiden værd:-)

Anmeld

16. maj 2010

Chalala85

Jamen altså det er jo rigtig mange timer efterhånden.. håber FG tager dig ind og tager vandet.

Held og lykke

Anmeld

16. maj 2010

Ansemusen

Hej søde!

Jeg loggede netop på for at se om der var noget nyt fra dig mht. fødsel. Og så ser jeg at du har haft veer siden igår  Hold da op hvor det bare lyder rigtig hårdt!!!
Jeg er ret forarget over at de er så hårde og ikke vil have dig ind efter så mange timers smerter uden søvn! De siger ellers at man har mulighed for akupunktur mm. under udvidelsesveerne, og at det især hjælper i starten. Men sådanne former for smertelindring kan man jo ligesom kun få hvis man er på hospitalet!

Jeg bliver godt nok gal hvis jeg får samme behandling!

Jeg håber du er kommet på hospitalet nu, og at det er derfor vi ikke har hørt fra dig i nogle timer nu! Jeg håber at din fødsel bliver en rigtig god oplevelse trods din manglende energi - du er en sej kvinde og du besider kræfter du ikek troede fandtes!

Held og lykke søde  Jeg hlæder mig rigtig meget til fb og til at se jeres lille pige!!

Anmeld

16. maj 2010

MorTilSnartFire <3

Marikka er på sygehuset nu og er 4 cm. åben Neeeeej hvor er det bare FOR spændende!

Anmeld

16. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sabrina17 skriver:

Marikka er på sygehuset nu og er 4 cm. åben Neeeeej hvor er det bare FOR spændende!

Jubiii jubiii jubiii. Tænkte tavsheden skyldtes netop dette. Hvor spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.