~~M.Nielsen~~ skriver:
Ja, da jeg ringede i morges ville jeg egentlig helst have haft de sagde at jeg kunne komme derop og lige få en opdatering på om der sker noget eller hvordan det står til... Men nej..
Jeg synes da egentlig selv jeg har lagt mange timer nu, så kunne da godt bruge en lille opdatering på hvordan det står til "dernede"..
Lige præcis. Jeg havde det på samme måde og måtte endelig komme derud onsdag aften/nat og få en vurdering. Men som sagt bare bliv ved med at ringe til dem og meld ud at du gerne vil have en udmelding og at du selvfølgelig med respekt tager hjem igen, hvis der "ikke rigtig" er sket noget.
Så får du måske lidt mere ro på. Men de siger nej til at du må komme, da de kan "tale med dig", fordi de mener ikke at veerne er kraftige nok hvis du kan føre en relevant samtale.
Det er sådan det foregår og det er jo også okay, men hvis man har haft veer i rigtig mange timer, synes jeg som minimum at man skal have lov til at få et hurtigt tjek. For det er begrænset hvor mange dage kroppen kan klare presset uden at blive påvirket af det. (altså ikke noget der vedrører barnet) men f.eks jeg blev til sidst rigtig dårlig med opkast, shaking syndrome hvor man klapper tænder og hundefryser selvom man nærmest har feber (rigtig mærkeligt syndrom).
Så vær ikke bleg for at ringe og bede om en update 
Anmeld