Puha, kører nu på 16. time med veer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Mira0911

Det kan være en laaang tid med de veer... Håber der snart kommer gang i det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Bare mig..

MoarJ skriver:

Det kan være en laaang tid med de veer... Håber der snart kommer gang i det..

Ja, åbenbart.. Nu har jeg lagt 22 timer..  Så det tror jeg gerne...  den lille skid får med mor og far at bestille når hun kommer ud!

Anmeld

16. maj 2010

Mira0911

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, åbenbart.. Nu har jeg lagt 22 timer..  Så det tror jeg gerne...  den lille skid får med mor og far at bestille når hun kommer ud!

Hehe.. Synes du skal ringe til FG, når du ikke kan holde det ud længere...

Anmeld

16. maj 2010

MichellaMalou

det var da helt vildt 22 timer med veer.. shit mand,, kan da godt forstå hvis du ikk kan holde det ud mere,,,

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, jeg skal prøve og opdaterer Hvis der kommer en underlig besked herinde hvor der ikke står noget i eller noget, så er det fordi jeg ikke kunne koncentrerer mig og bare har sendt

Uhhh jeg glæder mig Du skulle tage webcam med hehe.

Anmeld

16. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg har lige snakket med en jm derinde for en halv time siden ca, og de ville ikke se mig... - ikke før om et par timer, men kun hvis der var 4 min imellem... hmmm

Det er SÅ frustrerende...

Ej altså Har du så prøvet den varme bruser???

Anmeld

16. maj 2010

bette

er dit vand gået?

for synes da ikke de kan være det bekendt hvis de ikke vil tage dig ind på fødegangen og evt tage vandet-.. kan godt forstå du er ved at være ret træt.. sender dig en vestorm

Anmeld

16. maj 2010

MarieMor

ihh synes det er spændende.. men føler med dig glæder mig heller ikke til veerne men til det er ovre !!

hvor lang tid er der imellem nu ??

glæder mig også til at høre hvordan det er gået det hele !! ved den her tid imorgen har du jo helt sikkert en lille skøn en 

al held og lykke her fra !!

Anmeld

16. maj 2010

Bare mig..

Tak hvor er i søde alle sammen...

Ja jeg har været i bad, og det var bare super dejligt.. - Det lindrede de veer der kom imens, og pludselig blev jeg enormt glad for at jeg skal i vand på sygehuset

Jeg synes heller ikke helt at det er helt fair, at de slet ikke vil se mig efter så lang tid...

Anmeld

16. maj 2010

Bare mig..

MarieMor skriver:

ihh synes det er spændende.. men føler med dig glæder mig heller ikke til veerne men til det er ovre !!

hvor lang tid er der imellem nu ??

glæder mig også til at høre hvordan det er gået det hele !! ved den her tid imorgen har du jo helt sikkert en lille skøn en 

al held og lykke her fra !!

Der er kortere imellem i hvertfald... har ikke lige taget tid endnu, men begynder på det nu her fra næste ve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.