Puha, kører nu på 16. time med veer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.773 visninger
102 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

Bare mig..

Ja, jeg har siden igår aftes ved 20 tiden haft veer. Min slimprop gik jo igår omkring kl 20 og derefter kom de med jævne mellemrum.. Jeg har overhovedet ikke sovet i nat, og prøver ihærdigt på at få bare en smule søvn nu, men hver gang jeg falder i søvn så kommer der en, og det er SÅ trættende..

Veerne gør VOLD ondt, men mellemrummene er blevet lange mellem efter jeg tog to panodiler for at få bare en smule ro på kroppen.. Men det er okay, for jeg har virkelig brug for at få slappet lidt af.. Og min mave gør så ondt, altså er øm efter så mange timer nu.

Jeg har ringet til fødegangen men de vil ikke se mig endnu, og har fået besked på at jeg desværre nok bare må accepterer at jeg er en af dem der har veer lang tid..

Heldigvis tror jeg ikke de går helt i sig igen, før jeg har født, lige som de gjorde igår morges..

Bare en lille opdatering herfra! God søndag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Risen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, jeg har siden igår aftes ved 20 tiden haft veer. Min slimprop gik jo igår omkring kl 20 og derefter kom de med jævne mellemrum.. Jeg har overhovedet ikke sovet i nat, og prøver ihærdigt på at få bare en smule søvn nu, men hver gang jeg falder i søvn så kommer der en, og det er SÅ trættende..

Veerne gør VOLD ondt, men mellemrummene er blevet lange mellem efter jeg tog to panodiler for at få bare en smule ro på kroppen.. Men det er okay, for jeg har virkelig brug for at få slappet lidt af.. Og min mave gør så ondt, altså er øm efter så mange timer nu.

Jeg har ringet til fødegangen men de vil ikke se mig endnu, og har fået besked på at jeg desværre nok bare må accepterer at jeg er en af dem der har veer lang tid..

Heldigvis tror jeg ikke de går helt i sig igen, før jeg har født, lige som de gjorde igår morges..

Uh hvor spændende! Se du at få slappet af inde det store ræs går igang ! Krydser fingre for dig, tænk du holder din lille spunk i armene inden for gangske kort tid ! Ih jeg misunder dig !

Anmeld

16. maj 2010

luckas-mor

årh stakkel,,, det har jeg også prøvet-_:s
mine veer startede onsdag aften, og fødte først søndag aften., det er hårdt, evt ska du ringe og bede om noget a sove på så du har bare lidt energi til fødslen...

held og lykke håber ikke du ska gå for længe,,

kramm natascha--med luckas på nu 3mrd

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Arrh din stakkel 16 timer!!!!!

Jeg ville ønske dig at jeg kunne sende dig en hel masse energi og tålmodighed og.. ja... morfin Jeg kom lige akkurat igennem 9 timer, så jeg tager sgu hatten af for dig, seje kvinde!!!!

Men din lillemus er på vej - det mest fantastiske øjeblik i dit liv venter lige om hjørnet!!!

Jeg krydser fingre for at du ikke har så langt igen

Kh

Rosa

Anmeld

16. maj 2010

Miia90

held og lykke

glæder mig til og hører mere

Anmeld

16. maj 2010

Lullaby

Puha, ja jeg lå med veer fra 9-3 om natten så jeg ved godt hvor udmattende det er.  Håber snart der kommer gang i dem. Hvad med et dejligt varmt bad? Det plejede at hjælpe på mine

Anmeld

16. maj 2010

Chalala85

Åh nej dog sikken en tur du er igennem. -jeg håber du får lidt tid til at sove så du er klar til det rigtig går løs. Held og lykke med det hele

Anmeld

16. maj 2010

Mira0911

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hvor er det spændende...

Jeg husker også når jeg lige var faldt hen, så kom der en ve...

Skynd dig og få hvilet dig så meget så muligt...

Knus..

Anmeld

16. maj 2010

Mettemus

16 timer - shit der er lang tid, men hvor er det spændende! - Snart har du din lille skat i armene..

Håber næste indlæg fra dig bliver "jeg har født" - held og lykke!

Klem

Anmeld

16. maj 2010

Bare mig..

Ja, jeg har faktisk også en smule ondt af mig selv.. - selv om det egentlig ikke ligge til mig at have det sådan.. Men jeg havde nu også håbet lidt på, at jeg var en af dem der gjorde det på kort tid... For det her er satme ulideligt..

Hvis det fortsætter sådan her, så tror jeg da også jeg må ringe derop og få lidt og sove på, for jeg klare da aldrig en fødsel hvis alle mine krafter bliver brugt nu allerede..

Det værste er, at det jo konstant føles som om man brænder indeni når jeg har en ve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.