Puha, kører nu på 16. time med veer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Bare mig..

MorpåSjælland skriver:

Puha, ja jeg lå med veer fra 9-3 om natten så jeg ved godt hvor udmattende det er.  Håber snart der kommer gang i dem. Hvad med et dejligt varmt bad? Det plejede at hjælpe på mine

Jeg tør næsten ikke tage et varmt bad, eller gøre noget selv for at der kommer skub i dem.. Fuck en smerte, og jeg frygter når der kommer mere gang i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg tør næsten ikke tage et varmt bad, eller gøre noget selv for at der kommer skub i dem.. Fuck en smerte, og jeg frygter når der kommer mere gang i det

AFSTED I BAD MED DIG!!!! Det skal bare overståes.

Knus

Zette

som iøvrigt også er røvbange for det der fødsel.

Anmeld

16. maj 2010

B&J

glæder mig til du skriver din fb.. smiler... håber snart den lille bestemmer sig for nu er det nu ønsker dig alt held og lykke

Anmeld

16. maj 2010

Moma

Tænk på at et bad lindrer her og nu, og det har du brug for for at kunne klare fødslen.

Puh ha sikke en omgang - held og lykke med det hele! Og som de andre skriver, så tænk på at du meget snart har dit lille pus i dine arme.

Anmeld

16. maj 2010

Bare mig..

Zette skriver:

AFSTED I BAD MED DIG!!!! Det skal bare overståes.

Knus

Zette

som iøvrigt også er røvbange for det der fødsel.

Det ikke engang løgn, jeg tør faktisk ikke..

Efter de smerter jeg har nu, er jeg skide bange!! Virkelig....

Anmeld

16. maj 2010

Bare mig..

Moma skriver:

Tænk på at et bad lindrer her og nu, og det har du brug for for at kunne klare fødslen.

Puh ha sikke en omgang - held og lykke med det hele! Og som de andre skriver, så tænk på at du meget snart har dit lille pus i dine arme.

Lindre det? Sætter det ikke mere gang i det ? /: For hvis det lindre er jeg den der er smuttet

Anmeld

16. maj 2010

XXSS

Det er en hård tjans, men du skal nok klare den  Du skal bare blive ved med at presse på ude på FG så du ikke kommer til at gå "alt for længe" - det kan kroppen ikke kapere til sidst.

Min slimprop røg mandag nat og der startede mine veer - hun kom først til verdenen torsdag kl. 18.25 og der havde jeg ringet og rykket 4 gange i løbet af to dage for at måtte komme derud og bare få en "opdatering" på hvordan det så ud. Mit problem var bare at uanset hvad de gjorde åbnede jeg mig ikke rigtig så det endte ud i kejsersnit.

Jeg håber det bedste for dig  men derfor tøv ikke med at ringe og presse dem lidt - for måske at blive sat i gang (hindeløsning, vandafgang m.m.)

Positive tanker sendes

Anmeld

16. maj 2010

Mira0911

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ej det er da slet ikke rart for dig... Har du nogen hos dig til at berolige dig?

Anmeld

16. maj 2010

Moma

Nu tør jeg næsten ikke skrive noget, for mig lindrede det at stå inde under bruseren i laaaaaaaaaang tid. Synes ikke der kom mere gang i den. Men ved ikke, hvad andres erfaringer er.

Kan godt forstå, du er bange for at det kommer til at gøre mere ondt, men det bedste er jo at få det "overstået", så du ikke bruger alle dine kræfter nu.

Anmeld

16. maj 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

det kan jeg godt forstå, men der er kun en vej... fremad! Og du skal nok klare det - og når det er min tur til ikke at turde, så husker du lige på at sige jeg bare skal afsted!!!

Min jordemoder sagde at det værste man kunne gøre var at ligge sig til at vente, man er nødt til at arbejde MED veerne og holde pauser når man kan og hvile.

Ellers prøv at ligge nogle varme omslag på maven... det har jeg læst et sted også skulle virke beroligende.

Varmt bad beroligerer iøvrigt mine veer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.