Er den negativ eller positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Mira0911

npn skriver:

Ja det lige før....

Men det er også fordi jeg står i samme situation, har selv en test som minder lidt om din, så hvis din er positiv, så kan det jo også være der er en chance for at min faktisk er

Hvordan var det nu,.. Din mobil fungerede ikke til at smide et billede på computeren, så vi kunne se et billede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

FruHolm <3

jeg kan godt ane der er in ekstra streg

hvis du synes det er for meget med 50 kr koster 1 stavtest kun 20 kr i rema. de har aldrig vist mig forkert havde 3 positive på en uge og derefter positiv ved lægen

Anmeld

6. maj 2010

Lotus86

MoarJ skriver:

Hvordan var det nu,.. Din mobil fungerede ikke til at smide et billede på computeren, så vi kunne se et billede?

Forstår ikke lige hvad du mener?? Jeg har smidt et billede ind..

Anmeld

6. maj 2010

Mira0911

npn skriver:

Forstår ikke lige hvad du mener?? Jeg har smidt et billede ind..

Ej, jeg må have taget fejl af af dig og en anden så... Sorry....

Anmeld

6. maj 2010

Lotus86

Nej for det passer med at jeg først ikke kunne smide et billede ind fordi min tlf drillede, men det har jeg efterfølgende fået gjort, du kan se det inde i 'min' tråd.

Anmeld

6. maj 2010

Anonym trådstarter

npn skriver:

Jeg synes nu det tyder meget godt, når du nu har to test hvor du kan ane en streg, det kan jo sagtens være at du er længere om at danne hcg-hormonet... Jeg krydser stadig fingre

Ja jeg håber stadig, men sys bare det det mange dage med en svag test.. den burde jo blive mere og mere positiv.. omvendt burde man jo heller ikk ku ane en streg hvis der intet hcg er overhoved.. kors det svært..

Har du selv fået mens, eller fået taget en ny test?

Anmeld

6. maj 2010

Anonym trådstarter

sarah Foged skriver:

jeg kan godt ane der er in ekstra streg

hvis du synes det er for meget med 50 kr koster 1 stavtest kun 20 kr i rema. de har aldrig vist mig forkert havde 3 positive på en uge og derefter positiv ved lægen

Hvor langt var du henne da du testede positiv med dem?

Anmeld

6. maj 2010

Lotus86

Ikke skyggen af mens, skal hjem og teste nu, men tror sgu ikke rigtig på det, det skulle overraske mig meget hvis den er positiv.

Anmeld

6. maj 2010

Louisiana

Jeg så lige på billedet af testen igen, og nu kunne jeg sagtens se stregen  Jeg tror den er der 

Anmeld

6. maj 2010

Louisiana

Louisiana28 skriver:

Hov... Ved ikke lige hvad der skete med teksten dér... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.