Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
npn skriver: Ja det lige før.... Men det er også fordi jeg står i samme situation, har selv en test som minder lidt om din, så hvis din er positiv, så kan det jo også være der er en chance for at min faktisk er
Ja det lige før.... Men det er også fordi jeg står i samme situation, har selv en test som minder lidt om din, så hvis din er positiv, så kan det jo også være der er en chance for at min faktisk er
Hvordan var det nu,.. Din mobil fungerede ikke til at smide et billede på computeren, så vi kunne se et billede?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg kan godt ane der er in ekstra streg
hvis du synes det er for meget med 50 kr koster 1 stavtest kun 20 kr i rema. de har aldrig vist mig forkert havde 3 positive på en uge og derefter positiv ved lægen
MoarJ skriver: Hvordan var det nu,.. Din mobil fungerede ikke til at smide et billede på computeren, så vi kunne se et billede?
npn skriver: Forstår ikke lige hvad du mener?? Jeg har smidt et billede ind..
Forstår ikke lige hvad du mener?? Jeg har smidt et billede ind..
Ej, jeg må have taget fejl af af dig og en anden så... Sorry....
npn skriver: Jeg synes nu det tyder meget godt, når du nu har to test hvor du kan ane en streg, det kan jo sagtens være at du er længere om at danne hcg-hormonet... Jeg krydser stadig fingre
Jeg synes nu det tyder meget godt, når du nu har to test hvor du kan ane en streg, det kan jo sagtens være at du er længere om at danne hcg-hormonet... Jeg krydser stadig fingre
Ja jeg håber stadig, men sys bare det det mange dage med en svag test.. den burde jo blive mere og mere positiv.. omvendt burde man jo heller ikk ku ane en streg hvis der intet hcg er overhoved.. kors det svært..
Har du selv fået mens, eller fået taget en ny test?
sarah Foged skriver: jeg kan godt ane der er in ekstra streg hvis du synes det er for meget med 50 kr koster 1 stavtest kun 20 kr i rema. de har aldrig vist mig forkert havde 3 positive på en uge og derefter positiv ved lægen
Hvor langt var du henne da du testede positiv med dem?
Jeg så lige på billedet af testen igen, og nu kunne jeg sagtens se stregen Jeg tror den er der
Louisiana28 skriver:
Hov... Ved ikke lige hvad der skete med teksten dér...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128