Er den negativ eller positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Anonym trådstarter

npn skriver:

Kan du ikke sende kæresten/manden ned efter en test?? Det da simpelthen næsten for spændende til at holde ud

Han er først sent hjemme..

måske min søn godt ku klare en tur ud, men sys også bare det dumme 50 kr når (forhåbentlig ) testene kommer imorgen.. men på den anden side - ej det altså svært hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Lotus86

Frisk luft er altid godt og tænk nu hvis den er positiv, så er de 50 kr jo virkelig givet godt ud

Anmeld

5. maj 2010

Anonym trådstarter

npn skriver:

Frisk luft er altid godt og tænk nu hvis den er positiv, så er de 50 kr jo virkelig givet godt ud

Du jo næsten mere nysgerrig end mig hehe

Anmeld

5. maj 2010

Lotus86

Ja det lige før....

Men det er også fordi jeg står i samme situation, har selv en test som minder lidt om din, så hvis din er positiv, så kan det jo også være der er en chance for at min faktisk er

Anmeld

5. maj 2010

Anonym trådstarter

npn skriver:

Ja det lige før....

Men det er også fordi jeg står i samme situation, har selv en test som minder lidt om din, så hvis din er positiv, så kan det jo også være der er en chance for at min faktisk er

Ja så kan jeg godt forstå det..

tager en test så snart posten kommer imorgen og jeg er kommet hjem fra skole (ved et tiden)

Anmeld

5. maj 2010

Lotus86

Det bliver spændende.... Jeg krydser rigtig meget fingre for dig

Anmeld

5. maj 2010

Anonym trådstarter

npn skriver:

Det bliver spændende.... Jeg krydser rigtig meget fingre for dig

Tak og i lige måde

Anmeld

6. maj 2010

Anonym trådstarter

update!

Den test der ligger i nr 1 blev taget med en high sensitive test.. Nu har jeg taget en almindelig test og kan måske ANE en streg, men den vil på ingen måde ku ses på et billede.. Så tror desværre jeg må konkludere at jeg ikke er gravid

Anmeld

6. maj 2010

mullesmith2

Kan godt se stregen... Tillykke. Min var også så utydelig første test. Og jeg har da læret at en streg er en streg.

Anmeld

6. maj 2010

Lotus86

Jeg synes nu det tyder meget godt, når du nu har to test hvor du kan ane en streg, det kan jo sagtens være at du er længere om at danne hcg-hormonet... Jeg krydser stadig fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.