Er den negativ eller positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

otlitrom

Anonym skriver:

Kan bare slet ikke vente til imorgen, og eftersom morgen urinen er bedst, så tænkte jeg det nok var bedst sådan

Det synes jeg da er fint tænkt!

Jeg krydser hvad jeg kan Husk at opdatere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Det synes jeg da er fint tænkt!

Jeg krydser hvad jeg kan Husk at opdatere!

Skal jeg nok

Anmeld

5. maj 2010

Miss.Sunshine

Ja vi vil gerne ha besked og se billede

Anmeld

5. maj 2010

Lotus86

Jeg står i samme situation som dig, så jeg er også virkelig spændt... Jeg krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

5. maj 2010

Anonym trådstarter

Der er kommet en tynd bunke reklamer i postkassen, men ingen teste .. :/ plejer det ikk at være posten der deler de der tynde reklamer (fx føtex tilbud torsdag-lørdag og lign)?

Købte testene hos lavpristeste og de plejer da at sende så man har dem dagen efter..

Anmeld

5. maj 2010

otlitrom

Anonym skriver:

Der er kommet en tynd bunke reklamer i postkassen, men ingen teste .. :/ plejer det ikk at være posten der deler de der tynde reklamer (fx føtex tilbud torsdag-lørdag og lign)?

Købte testene hos lavpristeste og de plejer da at sende så man har dem dagen efter..

Er vist desværre ikke altid det lykkes.. Nogle gange går der to dage. Har du ingen mulighed for at komme i et supermarked og købe dem?

Træls at vente på posten, når han ikke har det med du venter på

Anmeld

5. maj 2010

Ansemusen

Jeg tror den er god nok. Kan i hvert fald også se en meget svag streg når jeg vipper skærmen. Og den burde jo ikke være der hvis den er negativ. En af mine veninde havde SÅ svag en streg, sagde hun, at folk der så den ikke troede på at den var der. Men det var den og hendes pige er nu 8 uger  Så jeg håber tilfældet er det samme for dig!!

Anmeld

5. maj 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Er vist desværre ikke altid det lykkes.. Nogle gange går der to dage. Har du ingen mulighed for at komme i et supermarked og købe dem?

Træls at vente på posten, når han ikke har det med du venter på

Min søn er syg, så blir nødt til at være hjemme hos ham.. øv.. må vente tålmodigt til imorgen så - selvom det godt nok er svært..

Anmeld

5. maj 2010

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Jeg tror den er god nok. Kan i hvert fald også se en meget svag streg når jeg vipper skærmen. Og den burde jo ikke være der hvis den er negativ. En af mine veninde havde SÅ svag en streg, sagde hun, at folk der så den ikke troede på at den var der. Men det var den og hendes pige er nu 8 uger  Så jeg håber tilfældet er det samme for dig!!

Ihh hvor jeg håber det er sådan her også

og tak

Anmeld

5. maj 2010

Lotus86

Kan du ikke sende kæresten/manden ned efter en test?? Det da simpelthen næsten for spændende til at holde ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.