Er den negativ eller positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

smokin

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg holder mig lige anonym, da ikke alle ved vi i gang med nr 2 endnu

Men hva siger I til denne test?

Synes det mega svært, man kan bedre se stregen rigtigt, men synes også godt man kan se den herpå hvis man lige vipper skærmen lidt..

negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Hvor mange dage er du gået over tid??

Som jeg har skrevet et andet sted i tråden, så sku jeg ha mens sidste onsdag, som jeg altid får om morgenen - torsdag eftermiddag begynder jeg at bløde og bløder til lørdag formiddag, og så har der været 2 dage hvor der har været en lille smule lyserødt når jeg har tørt mig.. normalt bløder jeg 4-5 dage, 1 dag pause og så en sidste dag..

Anmeld

7. maj 2010

FruHolm <3

Anonym skriver:

Hvor langt var du henne da du testede positiv med dem?

4 uger

Anmeld

7. maj 2010

Neki

Jeg kan altså godt se stregen...men den er meget utydelig. Tilgengæld var den nemmere at se på min tlf end den er på computeren...

Anmeld

7. maj 2010

Anonym trådstarter

Neki skriver:

Jeg kan altså godt se stregen...men den er meget utydelig. Tilgengæld var den nemmere at se på min tlf end den er på computeren...

Spøjst hehe..

Anmeld

7. maj 2010

Anonym trådstarter

Tænker bare at chancen måske stadig er der, eftersom den svage test der ligger herinde er en high sensitive test - og da jeg tog en alm var den helt negativ på det tidspunkt.. men nu (5 dage senere siden 1. hs test) så kan jeg se en svag på en alm også.. måske jeg bare danner ultra langsomt hcg denne gang..

Problemet er jo lidt at den svage streg først kommer efter 30-60 min og der sku den jo være ugyldig 

Anmeld

7. maj 2010

Ansemusen

Anonym skriver:

Tænker bare at chancen måske stadig er der, eftersom den svage test der ligger herinde er en high sensitive test - og da jeg tog en alm var den helt negativ på det tidspunkt.. men nu (5 dage senere siden 1. hs test) så kan jeg se en svag på en alm også.. måske jeg bare danner ultra langsomt hcg denne gang..

Problemet er jo lidt at den svage streg først kommer efter 30-60 min og der sku den jo være ugyldig 

Jeg ville slet ikke regne med en test som viser positiv efter de 10 minutter, som de skriver. Derefter kan den godt ændre sig til falsk positiv, hvorimod en positiv normalt ikke ændrer sig til negativ efter de 10 min. Mine tre positive tests er stadig positive her snart 9 måneder efter de blev taget!

Jeg håber stadig for dig, men jeg ville prøve ikke at sætte næsen for meget op efter det, når der går SÅ længe før der kommer en savg streg nr. to!

Anmeld

7. maj 2010

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Jeg ville slet ikke regne med en test som viser positiv efter de 10 minutter, som de skriver. Derefter kan den godt ændre sig til falsk positiv, hvorimod en positiv normalt ikke ændrer sig til negativ efter de 10 min. Mine tre positive tests er stadig positive her snart 9 måneder efter de blev taget!

Jeg håber stadig for dig, men jeg ville prøve ikke at sætte næsen for meget op efter det, når der går SÅ længe før der kommer en savg streg nr. to!

Nej tør bestemt heller ikke regne med noget.. men nu har vi prøvet noget tid og de har aldrig blevet den mindste smule positive før - altid fuldstændig negative.. uanset hvor lang tid de har ligget.. og nu har jeg taget en del teste denne gang, og de allesammen meget svagt positive - så derfor jeg tænker at chancen er der..

Anmeld

7. maj 2010

Ansemusen

Anonym skriver:

Nej tør bestemt heller ikke regne med noget.. men nu har vi prøvet noget tid og de har aldrig blevet den mindste smule positive før - altid fuldstændig negative.. uanset hvor lang tid de har ligget.. og nu har jeg taget en del teste denne gang, og de allesammen meget svagt positive - så derfor jeg tænker at chancen er der..

Jeg håber meget for jer at den er der

Anmeld

8. maj 2010

Shibby

Jeg kan godt se en skyggestreg hvis jeg vipper skærmen..? ^^

Hmm..Altså.. De gange jeg har testet negativ er de aldrig blevet til en svag positiv. Det var enten eller ^^

En update..? Håber på dine vejne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.