Er den negativ eller positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Har taget en ny test til morgen, og igen først efter en time er der kommet en meget svag streg..

Men altså der burde vel ikke komme nogen overhoved hvis jeg ikke var gravid? selvom den har ligget en time?

Ihh hvor det irriterende den ikke bare tydeligt kan vise enten eller..

Kan du ikke lægge et billede ind af den nye test??

Jeg fik i starten oz kun svage teste efter lang tid. Men købte så en elektronisk graviditetstest på apoteket hvor der i displayet står "Gravid" eller "ikke gravid". Så er den jo ik til at tage fejl af. Og jeg var gravid.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

mullesmith2

Hvad er det for nogle test du bruger??

Anmeld

7. maj 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Kan du ikke lægge et billede ind af den nye test??

Jeg fik i starten oz kun svage teste efter lang tid. Men købte så en elektronisk graviditetstest på apoteket hvor der i displayet står "Gravid" eller "ikke gravid". Så er den jo ik til at tage fejl af. Og jeg var gravid.

Kram

Skal lige ned og aflevere min søn i vuggestuen, så kan jeg prøve når jeg kommer hjem.. ved bare ikk helt om man kan se den på et billed..

Anmeld

7. maj 2010

Anonym trådstarter

mullesmith2 skriver:

Hvad er det for nogle test du bruger??

Den der er billede af er high sensitive test fra babyornot.. den jeg har taget de sidste 2 dage er strimmel fra lavpristeste..

Anmeld

7. maj 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Skal lige ned og aflevere min søn i vuggestuen, så kan jeg prøve når jeg kommer hjem.. ved bare ikk helt om man kan se den på et billed..

Okay.. Venter spændt

Anmeld

7. maj 2010

L-Mortil3

Hvis du vil være stensikker og ikke skal sidde og tyde streg eller ikke streg, så køb en digital test fra ClearBlue, den skriver Gravid/Ikke gravid. så får man da et klokkeklart svar

Krydser

Anmeld

7. maj 2010

mullesmith2

Anonym skriver:

Den der er billede af er high sensitive test fra babyornot.. den jeg har taget de sidste 2 dage er strimmel fra lavpristeste..

Og der er gået en time før der kom en svag streg? så tror jeg godt nok ikke du er heldig denn gang  Men jeg krydser da fingre for dig

Anmeld

7. maj 2010

Anonym trådstarter

mullesmith2 skriver:

Og der er gået en time før der kom en svag streg? så tror jeg godt nok ikke du er heldig denn gang  Men jeg krydser da fingre for dig

Med high sensitive gik der ca en halv time - med den alm gik der knap en time ja

Anmeld

7. maj 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Okay.. Venter spændt

Man kan ikke se den på et billede og når den først kom efter så lang tid, så er den der sgu nok ikke.. øv..

Anmeld

7. maj 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Man kan ikke se den på et billede og når den først kom efter så lang tid, så er den der sgu nok ikke.. øv..

Hvor mange dage er du gået over tid??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.