Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan godt fornemme den..
Hvornår skulle du have haft mens?? For tænker at det nok bare er meget tidligt i graviditeten..
Hvor lang tid gik der før du kunne ane stregen??
alt hvad jeg kan
Kram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan desværre heller ikke rigtig se streg nr. 2
Jeg kan desværre heller ikke se 2 strejer
Jeg kan sagtens se begge streger.
Når jeg har testet negativt, har der ikke været antydningen af streg. Synes at din test er rimelig tydelig i forhold til så mange andre, som jeg har set udvikle sig til kraftige streger...
mortilfreja skriver: Jeg kan godt fornemme den.. Hvornår skulle du have haft mens?? For tænker at det nok bare er meget tidligt i graviditeten.. Hvor lang tid gik der før du kunne ane stregen?? alt hvad jeg kan Kram
Mensen sku komme onsdag (28. april) - den kom så torsdag aften (kommer ALTID om morgenen ellers) og bløder fredag og indtil lørdag eftermiddag og siden der har der kun være en lille smule lyserødt på papiret når jeg tørrer mig .. Plejer at bløde meget 4-5 dage og så en dag pause og så en sidste dag mens..
Der gik ca 10-15 minutter..
Trutten skriver: Jeg kan sagtens se begge streger. Når jeg har testet negativt, har der ikke været antydningen af streg. Synes at din test er rimelig tydelig i forhold til så mange andre, som jeg har set udvikle sig til kraftige streger...
Du gav mig lige lidt håb
håber virkelig den er der - tør næsten bare ikke tro det..
synes desværre den ser meget negativ ud
kan slet ikke se eller ane en streg nr 2
jeg kan godt se 2 streger den ene er meget utydelig.
tag testen om morgen, har hørt det er bedst.. men prøve om nogle dage.
jeg tog godt nok min om aften og dagen efter om morgen..
luppe-laban skriver: jeg kan godt se 2 streger den ene er meget utydelig. tag testen om morgen, har hørt det er bedst.. men prøve om nogle dage. jeg tog godt nok min om aften og dagen efter om morgen..
Har bestilt nye teste der kommer imorgen på et tidspunkt.. så må ta en ny torsdag morgen og se
Jeg synes godt, at jeg kan ane en nr 2 streg hvis jeg vipper med skærmen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128