Voldtægt, hvordan kan det undgås???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Ranarupta

Sulajma skriver:

DET ER ALDRIG PIGENS EGEN SKYLD, ALDRIG !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Man skal sige fra med det samme! Da ikke midt i det...

Du har da altid ret til at fortryde hvis lysten ikke er der .

Anmeld

26. april 2010

B&J

tit sker det uden nogle kan gøre noget det er bare de fyre der ikke fatter det kan ødelægge ens liv og ja der er jo også nogle kvinder der gør det.... de tænker kun med en ting.... ja sex er dejligt på den helt rigtigt måde....

men min mening er så også nogle unge piger ligger selv op til det ved den måde de flirter på nogle gange går de over til den side de faktisk ligger op til sex også når fyren vil ja så vil pigen ikke også ender det galt sådan er det nogle gang men ikke så tit heldigvis....

men som sagt det er sku slemt nok og det sker sku for tit...

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Hold da op , det her er en debat , du kommer med din mening ,, Jeg vil da have den her holdning uanset hva vi har været igennem herhjemme, Vi lever i 2010

I know...

I den kommentar, lyder det som om jeg er helt gak i låget...

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Du har da altid ret til at fortryde hvis lysten ikke er der .

Selvføligelig har man det, det er jo ikke alle fyre der kan forstå det eller vil forstå det..

Anmeld

26. april 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

I know...

I den kommentar, lyder det som om jeg er helt gak i låget...

Jeg syntes også dine holdninger til emnet er helt hen i vejret .. Du lyder som en undertrygt kvinde ,,,

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

Jeg har da ofte spekuleret over hvorfor det netop var mig og ikke en af de andre piger i gruppen, men der må min konklusion desværre være at jeg levede livet og havde været sammen med en del fyre, og selvom det på ingen måde undskylder ham (på nogen måde) så ville jeg da gerne have vist at man måske er i større risiko, hvis man har været lidt omkring, det er vel okey at advare om at man kan være i større risiko hvis man har været lidt omkring, fordi man derfor anses for at værende mere villig, dette er kun min egen fortolkning om min egen situation, men jeg tror man er mere udsat hvis man har haft flere partnere, når det er en man kender, end det modsatte. 

Håber det gav mening.

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Man skal sige fra med det samme! Da ikke midt i det...

Okey, jeg tror sku på at en pige/kvinde der pludselig ikke vil alligevel og siger stop eller nej flere gange også vil føle sig voldtaget, og tror også lovgivningen vil give dem ret, til tros for at det aldrig kan bevise og man alligevel aldrig får mulighed for at få retfærdighed. Det tror jeg selv jeg ville i det tilfælde. 

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Okey, jeg tror sku på at en pige/kvinde der pludselig ikke vil alligevel og siger stop eller nej flere gange også vil føle sig voldtaget, og tror også lovgivningen vil give dem ret, til tros for at det aldrig kan bevise og man alligevel aldrig får mulighed for at få retfærdighed. Det tror jeg selv jeg ville i det tilfælde. 

Jeg er bare en formueleringsKLOVN idag!

Kan jeg bede om en Formuelerings plade.....

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

Nu blev det her jo hurtigt en debat om hvad man mener er voldtægt, det var nu ikke det der var meningen, da jeg ikke ønsker der skal sidde et voldtægtsoffer derude og føle at det er deres skyld, for det er det ikke, aldrig.

Men hvis man nu skulle lave en liste med forholdregler, gode råd til at undgå voldtægt hvad skal der så stå på den liste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.