Voldtægt, hvordan kan det undgås???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Jeg tænker, at man ligger selv op til det, ved at man går meget let klædt og nedringet trøjer o.lign...

Og andre er klædt normalt, hvor de også bliver udsat..

Det er jo ikke alle piger/drenge der kan sige nej, og nogen er med på det indtil det bliver for "groft"....

Altså generelt mener jeg ikke at man kan sige, at man ikke skal have lov til at gå klædt i det man vil, men det er netop også min pointe, for selvom det er de voldtægter vi hører om, så foregår langt de fleste jo netop med en man kender i forvejen, så hvordan forebygger man det??

Uanset hvad bør man altid kunne sige nej og blive respekteret, men hvordan undgår man voldtægt?? 

Gå mere tækkeligt klædt, hvis det er en ven, så har det vel ikke noget med påklædningen at gøre... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Det var dog den sygeste og mest gammeldags holdning jeg har hørt . 

Heldigvis har vi hver vores mening!

Anmeld

26. april 2010

Lady Marion <3

Ranarupta skriver:

Det overrasker godt nok også mig! 

Det synes jeg faktisk er trist!

Puha , tænk man kan skrive sådan noget .

Hilsen en mor til et voldtægtsoffer

Anmeld

26. april 2010

Ranarupta

MoarJ skriver:

Noget af TS tråd...

Altså jeg tænker om det ikke er muligt at inkludere hvilke forholdsregler man bør tage som ung kvinde i seksualundervisningen, og snakke om hvad det betyder at sige nej, både med pigerne og drengene.

Mit svar til det er:

Det er jo ikke alle piger/drenge der kan sige nej, og nogen er med på det indtil det bliver for "groft"....

Det var ikke helt det, jeg mente. 
Men disse to udsagn:

1: Jeg tænker, at man ligger selv op til det, ved at man går meget let klædt og nedringet trøjer o.lign...

2: Og andre er klædt normalt, hvor de også bliver udsat..

Anmeld

26. april 2010

Sulajma

DET ER ALDRIG PIGENS EGEN SKYLD, ALDRIG !! 

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Puha , tænk man kan skrive sådan noget .

Hilsen en mor til et voldtægtsoffer

Hvor skulle jeg vide det fra?  

tag den med mig i pb istedet for her i blandt andre!

Anmeld

26. april 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Heldigvis har vi hver vores mening!

Og heldigvis for det   Det er da synd du render rundt med sådan et syn på kvinder .

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Noget af TS tråd...

Altså jeg tænker om det ikke er muligt at inkludere hvilke forholdsregler man bør tage som ung kvinde i seksualundervisningen, og snakke om hvad det betyder at sige nej, både med pigerne og drengene.

Mit svar til det er:

Men mener du så ikke det er okey at sige fra midt i det hele, hvis han så fortsætter så er det jo mod hendes vilje og dermed voldtægt, eller har jeg ikke forstået det rigtig

Anmeld

26. april 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Hvor skulle jeg vide det fra?  

tag den med mig i pb istedet for her i blandt andre!

Hold da op , det her er en debat , du kommer med din mening ,, Jeg vil da have den her holdning uanset hva vi har været igennem herhjemme, Vi lever i 2010

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Men mener du så ikke det er okey at sige fra midt i det hele, hvis han så fortsætter så er det jo mod hendes vilje og dermed voldtægt, eller har jeg ikke forstået det rigtig

Man skal sige fra med det samme! Da ikke midt i det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.