Hvornår er man samfundsnasser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

FruPudderkvast

Shibby skriver:

Svaret på spørgsmålet: En som mig! Den er ikke længere ^^

Hmm.. Du lyder stolt?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

lonemus

Mette+Mathias skriver:

Man kan ikke vælge aktivering fra fordi man er doven! MEN - det KUNNE jo tænkes at disse personer havde andre problemer (måske psykiske) som DU ikke kender til, som gjorde at de var fritaget for aktivering - præcis som du selv er - er du så også en nasser? Nej vel?

Det er rigtigt, men det er heller ikke det den her debat handler om!

Den handler blot om, hvornår man syntes man er en samfundsnasser - ikke at dolke hinanden

Vi har vel alle en holdning omkring det, det er blot den jeg spørger til

Anmeld

25. april 2010

lonemus

Shibby skriver:

Svaret på spørgsmålet: En som mig! Den er ikke længere ^^

Du er da i det mindste selv klar over det

Anmeld

25. april 2010

Shibby

lonemus skriver:

Du er da i det mindste selv klar over det

Yep ^^

Anmeld

25. april 2010

Laulund87

Mette+Mathias skriver:

Og hvem skulle så kontrollere at man ikke blev gravid? Skulle man møde hos lægen hver måned og testes - for -uh - tænk hvis man blev gravid og ikke fortalte det før man var forbi 12 uge - skulle man så tvinges til en abort alligevel?

Skulle man - hver gang kh blev udbetalt - samtidigt have en p-sprøjte? Og hvad med dem som har været på kh længe og måske ikke kan komme ud af det, skal man tvangssterillisere dem?

Har du andre gode idéer? Dem på kh må ikke sove længe, for de skal søge arbejde? Eller dem på kh må ikke købe en dyr trøje til deres barn - for så kunne de bare have frasagt sig noget friplads?

Anmeld

25. april 2010

CS

Soap skriver:

Jeg er ikke sikker på hvad du mener ? 

Det man ikke vil være ved hos sig selv, køre man over på andre - så måske der skal laves et tjek med den indre samfundsnasser og finde ud af hvad det handler om hvilke egenskaber man ikke vil være ved hos sig selv.  

Anmeld

25. april 2010

Mette+Mathias

Føj da!! Nu har jeg læst denne debat igennem, og det virker ikke som om emnet er "Hvornår er man samfundsnasser" - nærmere som om det er "Lad os giv enlige mødre og personer på KH et hak i tuden, de fortjener nemlig ikke bedre, for de er ALLE dovne og ugidelige og bare ude på at rage så meget til sig, som muligt"

Tænk engang, at der sidder sådan en helt flok selvretfærdige madammer og bliver såååå enige om at dem på KH får sååå meget, og det er såååå synd for de selvretfærdige som jo har DERES på det tørre!! Hvis nu personerne på KH har det så godt, hvorfor bytter i så ikke?

Tilbyd en enlig KH-modtager at flytte ind i jeres hus, overtager jeres bil(er), mand, job og indtægter og så flytter i ind i KH-modtagerens lejlighed og overtager alle de mange penge og tilskud de får hver måned,- det må da være en guldgrube?

Og nej, jeg er ikke selv KH-modtager (eller enlig), var det i 3-4 mdr. da jeg gik ud af gymnasiet, men har heldigvis klaret mig selv siden.

Anmeld

25. april 2010

Vial

Shibby skriver:

<p> Svaret på spørgsmålet: En som mig! Den er ikke længere ^^</p>

Dvs du mener, at du snyder samfundet ved at være på overførselsindkomst? Og at du ville kunne være selvforsørgende, hvis du gad?

Anmeld

25. april 2010

wamse

ChristinaS skriver:

Det man ikke vil være ved hos sig selv, køre man over på andre - så måske der skal laves et tjek med den indre samfundsnasser og finde ud af hvad det handler om hvilke egenskaber man ikke vil være ved hos sig selv.  

Anmeld

25. april 2010

Svei

Mette+Mathias skriver:

Føj da!! Nu har jeg læst denne debat igennem, og det virker ikke som om emnet er "Hvornår er man samfundsnasser" - nærmere som om det er "Lad os giv enlige mødre og personer på KH et hak i tuden, de fortjener nemlig ikke bedre, for de er ALLE dovne og ugidelige og bare ude på at rage så meget til sig, som muligt"

Tænk engang, at der sidder sådan en helt flok selvretfærdige madammer og bliver såååå enige om at dem på KH får sååå meget, og det er såååå synd for de selvretfærdige som jo har DERES på det tørre!! Hvis nu personerne på KH har det så godt, hvorfor bytter i så ikke?

Tilbyd en enlig KH-modtager at flytte ind i jeres hus, overtager jeres bil(er), mand, job og indtægter og så flytter i ind i KH-modtagerens lejlighed og overtager alle de mange penge og tilskud de får hver måned,- det må da være en guldgrube?

Og nej, jeg er ikke selv KH-modtager (eller enlig), var det i 3-4 mdr. da jeg gik ud af gymnasiet, men har heldigvis klaret mig selv siden.

lige på kornet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.