Har jeg købt alt nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

Liljesilas

Moma skriver:

Har også brugt panthenol salve fra apoteket i stedet for zinksalve . Panthenolsalven hjælper med at hele/"reparere" den røde numse (eller brystvorterne, hvis der går hul - av av) hvor zinksalve bare ligger en hinde.

Ok takker - jeg køber det istedet så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

MariaJ

Nååå ja vaseline er en nødvendighed Håndsprit er det til når i er ude med babyen, og der skal skiftes ble eller noget?

Åh ja, håndsprit det glemte jeg at skrive på, da jeg nævnte hvad jeg havde købt. Jeg har købt en pakke med desinfektionsservietter. Tænkte de kunne være smarte at have i pusletasken. Hjemme regner jeg vel egentlig ikke med at få brug for det. Der kan man jo altid komme til at vaske hænder, eller? 

Anmeld

24. april 2010

bagger26

Jeg var også ud i god tid med den første, og havde også alt klart og parat til den lille kom. Og det blev ikke bedre ved nr 2. med mig, her har jeg også haft alt klart i lang tid. Dog har hun ikke eget værelse endnu, vi er ved at gøre klar til at komme igang, vi er lidt bagud denne gang. Men købt alt det havde jeg..

Jeg har begge gang skrevet liste efter liste efter liste, med alt det jeg manglede, behøvede og ønskede mig til den lille. Det var det jeg fik ventetiden til at gå med, skrive lister hehe...

Men vil også lige give Pantothenol salven en  (eller inotyol salven, du behøver ikke begge dele) Jeg bruger heller ikke zinksalven, det ligger som sagt hinder på huden så den ikke kan ånde...

Men held og lykke med det hele i hvert fald..  

Anmeld

24. april 2010

Mathilde

Jeg har også babyhåndklæder, håndsprit, vaseline og inotyol salve til rød numse

Anmeld

24. april 2010

Liljesilas

bagger26 skriver:

Jeg var også ud i god tid med den første, og havde også alt klart og parat til den lille kom. Og det blev ikke bedre ved nr 2. med mig, her har jeg også haft alt klart i lang tid. Dog har hun ikke eget værelse endnu, vi er ved at gøre klar til at komme igang, vi er lidt bagud denne gang. Men købt alt det havde jeg..

Jeg har begge gang skrevet liste efter liste efter liste, med alt det jeg manglede, behøvede og ønskede mig til den lille. Det var det jeg fik ventetiden til at gå med, skrive lister hehe...

Men vil også lige give Pantothenol salven en  (eller inotyol salven, du behøver ikke begge dele) Jeg bruger heller ikke zinksalven, det ligger som sagt hinder på huden så den ikke kan ånde...

Men held og lykke med det hele i hvert fald..  

Hehe du lyder lidt ligesom mig, jeg har selv skrevet lister, og så skriver jeg lige en ny ind imellem

Det er da også bare så skønt, at have alt klar. Men ikke mindst er det hyggeligt at købe Det er jo ikke ligefrem særlig fedt at købe dyrt tøj til sig selv, når man er kæmpe..

Anmeld

24. april 2010

lululupo

Uhhh du er klar, sååå langt er jeg ikk endnu, men nu ved jeg da hvad listen indeholder Var dog på baby messe idag og fik lidt godter med hjem, super billigt

Anmeld

24. april 2010

Lullaby

Det har jeg, fordi jeg elsker at være i god tid

Godt at vi er 2. Her i familien er det nærmest en joke at jeg er planlæggeren men de er glade nok for det når der er brug for det

Hoved-hale fad er spild af penge. Og baby-vatpinde må man ikke bruge  Skum-vaskeklude synes jeg er meget besværlige. Og alt der der sæbe er pjat... bare rent vand så de dufter af babyer.. um...

Anmeld

24. april 2010

bagger26

mayapigen skriver:

Hehe du lyder lidt ligesom mig, jeg har selv skrevet lister, og så skriver jeg lige en ny ind imellem

Det er da også bare så skønt, at have alt klar. Men ikke mindst er det hyggeligt at købe Det er jo ikke ligefrem særlig fedt at købe dyrt tøj til sig selv, når man er kæmpe..

Hehe, jamen elsker bare lister, så er der styr over tingene.. Nu er hun så blevet født for en måned siden, så nu er det lister over ting og ideer til hendes værelse, som jeg skal til og igang med at lave.. hehe..

Nej jeg brugte heller ikke penge på mig selv imens jeg var gravid, der brugte jeg også mange penge på babyen, også selvom det er nr 2..

Anmeld

24. april 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

Uhhh du er klar, sååå langt er jeg ikk endnu, men nu ved jeg da hvad listen indeholder Var dog på baby messe idag og fik lidt godter med hjem, super billigt

Ejj hvor var du til babymesse henne? Det gad jeg nu godt, kunne være så hyggeligt haha

Anmeld

24. april 2010

Liljesilas

MorpåSjælland skriver:

Godt at vi er 2. Her i familien er det nærmest en joke at jeg er planlæggeren men de er glade nok for det når der er brug for det

Hoved-hale fad er spild af penge. Og baby-vatpinde må man ikke bruge  Skum-vaskeklude synes jeg er meget besværlige. Og alt der der sæbe er pjat... bare rent vand så de dufter af babyer.. um...

Godt at høre

Vi kom faktisk til at snakke om det igår, hvor jeg spurgte min mand, hvorfor man enlig skulle have sådan et. Ved det godt, men vi vil ikke genbruge en klud, så for os havde det været nemmest og billigst, at vi bare havde brugt noget andet.. Mht. sæbe så ved jeg godt man ikke skal bruge det i starten, men det er jo så rart at have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.