Det lyder som om du har det hele. Jeg kan i hvert fald ikke komme i tanker om noget jeg har hørt man skulle få brug for, som ikke allerede er på din liste.
Jeg er knapt så velforberedt, og regner med at supplere lidt op, når vi finder ud af, hvad vi virkelig har brug for.
Indtil videre har jeg købt en pakke bleer, en pakke vådservietter, engangsklude, babyolie og shampoo. Så regner jeg med vi har til starten og rejsen hjem. Jeg har også købt og vasket en hel bunke med stofbleer, da alle har sagt at dem kan man ikke få for mange af.
Vi har ikke købt badekar endnu, men det er stort set det eneste vi mangler, og i modsætning til de fleste andre babyting kan man købe et, der hvor vi bor. En and til badekarret lyder fin
. Sådan en vil jeg også gerne have.
Jeg syntes det var lidt unødvendigt med et termometer og mente at vi bare kunne bruge albuen, men manden er meget teknisk anlagt og ville gerne have et badetermometer. Det har han så fået
(taget i betragtning at jeg ønskede mig en barnevogn til flere tusind kr og han ønskede sig et termometer til 100 kr, var der ikke så meget diskussion om det
)

Maria 40+4
Anmeld